رئیس فراکسیون ورزش مجلس در گفت و گو با تیتر کوتاه: نظر مجلس روی گزینه وزارت ورزش مثبت است

رئیس فراکسیون ورزش: وزیری با نگاه تحولی نیاز داریم

محمد مهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در مورد کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم معتقد است که می تواند حمایت مجلس را داشته باشد البته که باید در چند گزینه تجدید نظرهایی داشته باشند.

رئیس فراکسیون ورزش: وزیری با نگاه تحولی نیاز داریم

نماینده مجلس ایران در پاسخ به سوال اختصاصی خبرنگار تیترکوتاه درباره لیست پیشنهادی رئیس جمهور گفت: درباره کلیت لیست معتقدم هوشمندانه و منطقی بود و حالا باید همکاران و نمایندگان به صورت تخصصی نظر بدهند تا اگر نقطه ضعفی روی شخصی هست که در وزارت خانه ای قرار است وزیر باشد، بررسی شود.

محمد مهدی فروردین درباره نگاه مجلس به لیست افزود: تا آن جایی که می دانم نگاه، نگاه حمایتی از طرف همکاران مجلس است چرا که رئیس جمهور در وعده انتخاباتی اش قول نگاه فراجناحی داده بود که این موضوع در لیست پیشنهادی اش دیده می شود و من نگاه مجلس به کابینه ای که پیشنهاد داده شده را مثبت ارزیابی می کنم.

وی که رئیس فراکسیون ورزش نیز هست در مورد گزینه ی پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان نیز بیان کرد: گزینه پیشنهادی در نوع خودش منحصربه فرد می تواند باشد، از آن جهت که آقای دنیامالی هم مجلس و هم ورزش را به خوبی می شناسد و فرد کارکشته و با تجربه ای هستند ضمن این که در دوران نمایندگی و هنگام داشتن مسئولیت ورزشی حاشیه ای نداشتند؛ او روزانه با ورزش سروکار دارد و با این امر بیگانه نیست.

وی با اشاره به افتخار آفرینی ورزشکاران در المپیک هم تصریح کرد: باید برای افتخارآفرینی های المپیک به خصوص در دو رشته ای که خوش درخشیدیم تبریک بگوییم. به خصوص بانوان و آقایان تکواندوکار و کشتی گیرانی که خوب ظاهر شدند و البته چند رشته هم بود که مدال نیاوردن شان به نظر می آید به مشکلاتی که در حوزه مدیریت ورزش وجود دارد برمی گردد وگرنه می توانستند روی سکو قرار بگیرند ولی ما ظرفیت های بهتری در کشور داریم و معتقدم این خوشحالی ها را بیش از چیزی که هست می توان افزایش داد.

وی در پاسخ به گلایه های ورزشکاران از کمبود امکانات از جمله گلایه سنگ نورد المپیکی کشورمان اظهار کرد: روسای فدراسیون های ما این توان را برای ایجاد تحول در رشته های مربوطه شان دارند که نیاز به حمایت دیده می شود و امیدوارم در دولت جدید و نگاه ویژه ای که وزیر ورزش برای این دولت خواهد داشت ما در المپیک آینده مدال های مان را افزایش دهیم و بتوانیم بیش از پیش باعث خوشحالی مردم شویم.

محمد مهدی فروردین اضافه کرد: ما باید به سمت فراهم آوردن زیرساخت ها برای ورزش های مدال آورمان برویم، این حداقل ها نیاز ورزش قهرمانی است و اگر می خواهیم در المپیک که یکی از میدان های بزرگی است که همه ی ورزشکاران با اوج آمادگی و تجهیزات کامل با شاخص ها و استانداردهای روز وارد آن می شوند و در عرصه رقابت قرار می گیرند رقابت کنیم دیگر این مسائل را نباید به عنوان یک دغدغه برای ورزشکارمان باقی بگذاریم؛ ورزشکاران ما فقط باید به چطور تمرین کردن و تمرکز بالا در روز مسابقه فکر کنند چراکه اگر ورزشکار همه ی شرایط را از جمله آمادگی تکنیکی و تاکتیکی برای خودش فراهم کند ولی به لحاظ ذهنی دغدغه داشته باشد کارایی پایین می آید و پایین آمدن کارایی نتیجه اش از دست دادن مدال المپیک است.

وی خاطرنشان کرد: روی خیلی رشته های دیگر مانند دو و میدانی، شنا، شمشیربازی و ... می توانیم متمرکز شویم چرا که استعداد و پتانسیل آن وجود دارد؛ حتی برای ورزش های گروهی مانند هندبال، بسکتبال و فوتبال که پرطرفدار هستند باید نگاه و برنامه ریزی دقیق تری شود و با نگاه تحولی به سمتی برویم که انتظار مدال بیشتری را داشته باشیم.

 

سپیده قاضی نژاد
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد