نماینده مردم شهرکرد در گفت و گو با تیترکوتاه:

ضرورت برنامه ریزی برای رشد ۸ درصدی اقتصاد در برنامه وزرا

امروز با چالش جدی اقتصادی و معیشتی روبرو هستیم و ضرورت تحقق رشد ۸ درصد در اقتصاد کشور بر اساس برنامه هفتم بسیار جدی است.

ضرورت برنامه ریزی برای رشد ۸ درصدی اقتصاد در برنامه وزرا

احمد راستینه، عضو مجلس شورای اسلامی ایران در پاسخ به سوال خبرنگار تیترکوتاه در خصوص انتقادهای برخی از نمایندگان مجلس نسبت به لیست ارایه شده از سوی مسعود پزشکیان، گفت: همواره بررسی نقاط قوت و ضعف کابینه و انتقاد از آن در تمام دوران وجود داشته و طبیعتا آقای پزشکیان هم از این قاعده مستثنی نیست؛ به هر حال به نظر می رسد ترکیبی که او پیشنهاد کرده شامل افراد با تجربه و با برنامه می شود که می توانند رای اعتماد مجلس را جلب کنند اما طبیعتا برای شناخت برخی گزینه های پیشنهادی باید برنامه های شان را بررسی کنیم و مجلس بدون شناخت و آگاهی از برنامه آن ها امکان ندارد بتواند رای اعتماد بدهد.

این عضو کمیسیون فرهنگی افزود: به طور کلی برخی از اعضای کابینه نیاز به شناخت بیشتری برای مجلس دارند و باید منتظر برنامه های آن ها بنشینیم.

احمد-راستینه

نماینده مردم شهرکرد در مجلس در خصوص پیشنهاد عبدالناصر همتی به عنوان وزیر پیشنهادی اقتصاد از سوی رئیس جمهور بیان داشت: رای نماینده ها در راستای تطبیق برنامه ها با برنامه هفتم توسعه و حل مشکلات و چالش پیش روی مردم است چرا که ما امروز با چالش جدی اقتصادی و معیشتی روبرو هستیم و ضرورت تحقق رشد 8 درصد در اقتصاد کشور بر اساس برنامه هفتم بسیار جدی است. این که نگرش آقای همتی به برنامه هفتم و راهکارهایش برای حل مشکلات معیشتی، اقتصادی و حل مشکلات سفره مردم چیست را باید در برنامه هایش ببینیم و نمایندگان بر اساس تجربه، توان و نگاه آن ها رای خواهند داد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص صالحی دیگر گزینه پیشنهادی رئیس جمهور اظهار کرد: در خصوص اقای صالحی نیز وضعیت به همین صورت است و باید برنامه های شان را در خصوص چالش های فرهنگی دستگاه مربوطه ببینیم و بعد اظهار نظر کنیم.

سپیده قاضی نژاد
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد