وزیرپیشنهادی، گزینه مناسب وزارت آموزش و پرورش اما بدون برنامه تحولی

احسان عظیمی راد سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون متبوع خود درباره صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را قرائت کرد.

با پایان زمان سخنرانی نمایندگان موافق و مخالف خط مشی کلی کابینهٔ معرفی شده، بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی به صورت جداگانه آغاز شد.

طبق حروف الفبا، نفر اول، «کاظمی، وزیر پیشنهادی آموزش‌و‌پرورش» است. 

در بررسی برنامه و صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و وپرورش ابتدا سخنگوی کمیسیون اموزش مجلس شورای اسلامی در خصوص آقای علیرضا کاظمی وزیر پیشنهادی گزارش کمیسیون مربوطه و نظر این کمیسیون را قرائت و اعلام کرد.

احسان عظیمی راد سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون متبوع خود درباره صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را قرائت کرد.

وی بیان کرد: علیرضا کاظمی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از جامعه بزرگ معلمان کشور است و سال‌ها در مدارس مختلف تدریس کرده و تجربه مدیریت در وزارت آموزش و پرورش را دارد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کاظمی بسیاری از چالش‌های وزارت آموزش و پرورش را می‌شناسد، اما برنامه تحولی خاصی برای حل آنها در جلسه کمیسیون آموزش مجلس ارائه نداد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به برگزاری جلسات متعدد و قول وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش مبنی بر ارائه راهکارهای عملیاتی برای رفع این مشکلات، کمیسیون آموزش مجلس با پیشنهاد تصدی وی برای پست آموزش و پرورش با اکثریت آرا موافقت کرد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما