لیگ ملت‌های والیبال

شکستی دیگر برای تیم ملی، این بار با تلفات

تیم ملی والیبال ایران در یازدهمین دیدار خود از لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ به مصاف آرژانتین رفت و در دیداری نزدیک شکست خورد.

شکستی دیگر برای تیم ملی، این بار با تلفات

به گزارش تیترکوتاه، ملی پوشان والیبال ایران که در این دوره از مسابقات لیگ ملتها نتایج خوبی کسب نکرده‌اند، در یازدهمین بازی خود به مصاف آرژانتین رفتند و با وجود ارائه بازی قابل قبول در نهایت با نتیجه 3 بر 2 شکست خوردند.

کادر فنی تیم ملی در غیاب بهروز عطایی که به خاطر سیاست‌های غیرورزشی آمریکا ویزای حضور در این کشور را کسب نکرد،  ترکیب مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، محمد ولی زاده، جواد کریمی، علی حاجی پور و محمدرضا حضرت پور(لیبرو) را برای شروع بازی در نظر گرفت که نکته مهم آن بیرون ماندن محمد موسوی کاپیتان تیم ملی بود.

 ست نخست 25 بر 19 به سود حریف به پایان رسید اما در ست دوم این ایران بود که 30 بر 28 برنده شد. در ست سوم هم ملی پوشان کشورمان توانستند 29 بر 27 به برتری برسند اما نکته نگران کننده در این ست مصدومیت علی حاجی پور بود که با برانکارد سالن را ترک کرد و بازی بعدی با کوبا را هم از دست داد.

جالب اینکه حاجی‌پور در ترکیب اصلی تیم ملی جانشین امین اسماعیل‌نژاد شده بود که مشکلی مشابه بهروز عطایی داشت و نتوانست تیم ملی را در سفر به آمریکا همراهی کند.

آرژانتین که روز گذشته توانسته بود آمریکای میزبان را شکست دهد، در ست چهارم 25 بر 20 به برتری رسید تا کار به ست پایانی بکشد و در نهایت با پیروزی 15 بر 11 توانست ایران را هم 3 بر 2 شکست دهد.

در این دیدار آگوستین لوزر از آرژانتین با کسب ۲۱ پوئن، امتیازآورترین بازیکن زمین شد و مرتضی شریفی هم با کسب ۱۶ امتیاز  به عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران شناخته شد.

تیم ملی ایران در آخرین دیدار خود از ساعت 24 امروز به مصاف کوبا می‌رود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها