نظرها درباره کاپیتان عوض شد، نظر خودش هم عوض می‌شود؟

والیبال منتظر تصمیم معروف

مسئولان فدراسیون والیبال و اعضای کادر فنی تیم ملی و حتی برخی کارشناسنان از بازگشت احتمالی سعید معروف به تیم ملی می‌گویند در حالی که قبلا موضع دیگری داشتند.

والیبال منتظر تصمیم معروف

به گزارش تیترکوتاه، بعد از المپیک توکیو و ناکامی تیم ملی والیبال در این مسابقات سعید معروف از تیم ملی کنار رفت و از همان زمان مسئولان فدراسیون و تیم ملی تاکید داشتند که وقت میدان دادن به جوانترهاست. داورزنی آن زمان گفته بود که فرصت را باید به جوان‌ها داد و سعید معروف باید سمت مربیگری برود.

با گذشت زمان اما ضعف تیم ملی در پست پاسور برطرف نشده و حالا خیلی‌ها از احتمال بازگشت معروف به تیم ملی صحبت می‌کنند و امیدوارند او نیز مانند موسوی دوباره برای تیم ملی بازی کند.

داورزنی در آخرین صحبتش بازگشت معروف را به تصمیم بهروز عطایی مرتبط دانسته و مصطفی کارخانه که مشاور تیم ملی به شمار می‌رود، تاکید کرده که با توجه به ترافیک رقابت‌های پیش رو در صورتی که به جمع‌بندی نهایی برسند، باید از تمام ظرفیت‌ها و بازیکنان استفاده کنند و به این شکل از احتمال دعوت دوباره از معروف خبر داده است.

معروف که در سال های اخیر با حضور در لیگ ترکیه و مسابقات باشگاه‌های آسیا نشان داده آمادگی‌اش را حفظ کرده هنوز واکنشی به این خبر نشان نداده اما در سال‌های اخیر هر بار که بحث احتمال بازگشتش به تیم ملی مطرح شد، علاقه‌ای به این کار نشان نداد و تاکید کرد که از تصمیمش برنمی‌گردد و حالا باید دید این بار نظرش چه خواهد بود.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها