قبض آب | سامانه املاک و مستغلات | قبض برق

آب و برق ارزان با ثبت نام در این سامانه + شرایط

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد: گروه‌های حمایتی می‌توانند با نام‌نویسی در سامانه املاک و مستغلات از تخفیف‌های دولتی برای قبض‌های آب، برق و گاز برخوردار شوند.

آب و برق ارزان با ثبت نام در این سامانه + شرایط

در بسیاری از کشورها، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات آب و برق در جهت تشویق مصرف‌کنندگان به صرفه‌جویی و کاهش مصرف انرژی، اغلب اقدام به ارائه تخفیف‌های ویژه بر روی قبوض خدمات آب و برق می‌کنند.

حسین جنتی روز جمعه از ارایه تخفیفات قبوض برای گروه‌های حمایتی خبر داد و گفت: در راستای حمایت از گروه‌های مستضعف و آسیب پذیر جامعه و بر اساس بند ل تبصره ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ از این پس مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور با شرط قرار گیری در گروه‌های کم مصرف و ثبت اطلاعات محل سکونت خود در سامانه املاک و مستغلات مشمول برخورداری از تخفیف قبوض آب، برق و گاز می‌شوند.

وی ادامه داد: پیش از این وزارت راه و شهرسازی با عملیاتی کردن قانون جوانی جمعیت و اعطای زمین به خانواده‌های سه فرزندی و بیشتر و همچنین اعطای تخفیفات ویژه برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی روی سامانه تم (طرح‌های حمایتی مسکن) گام مهمی در حمایت از اقشار محروم و کم بضاعت برداشته بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال ۱۴۰۳ طرح‌های بیشتری در خصوص خدمات رسانی به اقشار کم بضاعت به تصویب برسد تا شاهد تحقق عدالت اجتماعی در میان افراد جامعه باشیم.

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها