سهمیه بنزین این خودروها قطع می‌شود

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: سهمیه سوخت تاکسی هایی که راننده آنها پیامک سوم را دریافت کند اما همچنان غیرفعال باشد، قطع می شود.

سهمیه بنزین این خودروها قطع می‌شود

شادی مالکی روز یکشنبه در حاشیه برگزاری جلسه ستاد استقبال از مهر از شناسایی تاکسی‌های غیرفعال و بازگردندان بیش از ۶ هزار تاکسی غیرفعال به سطح شهر خبر داد و گفت: یک هزار و ۸۰۰ دستگاهی که در تهران سوخت‌گیری نکرده بودند نیز شناسایی کردیم علاوه بر این ۴۰ خط تاکسیِ پر تقاضا را شناسایی و ۳۰ تا ۴۰ درصد تاکسی‌های گردشی را به این خطوط انتقال دادیم.

وی با بیان اینکه سه هزار نفر برای فعالیت به عنوان سرویس مدارس در سامانه سپند ثبت‌نام کردند و ۲ هزار نفر از آنها تایید صلاحیت شدند گفت: برای چهار هزار دانش‌آموزان استثنایی نیز سرویس مدرسه رایگان دایر کردیم و خوشبختانه سرویس مدرسه به بهترین شکل برای آغاز مدارس ساماندهی شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران تاکید کرد: با تعامل خوبی که با آموزش و پرورش صورت گرفت، چرخه معکوسی ایجاد کردیم تا رانندگانی که قرار بود به عنوان سرویس مدرسه فعالیت کنند اما در سامانه سپند ثبت‌نام نکرده بودند امکان ثبت‌نام برایشان فراهم شود.

به گفته وی، با توجه به اهمیت امنیت و سلامت دانش‌آموزان هیچ سرویسی اجازه فعالیت به عنوان ‌سرویس مدارس ندارند و تا پایان آذر نظارت بر این امر ادامه خواهد داشت.

همچنین مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: ۲ هزار و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس از ساعت ۵:۳۰ صبح آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

مهدی علیزاده افزود: امسال نیروهای ستادی و اداری را با کاورهای سفید سازماندهی کرده‌ایم تا به کمک واحدهای گشت بیایند و تا ۲۰ مهر نظارت و گشت‌زنی را در دو نوبت صبح و عصر افزایش خواهیم داد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: ۱۰۰ دستگاه جدید در دو نوبت به ناوگان اضافه خواهد شد و اتوبوس‌های چینی نیز تا اواخر مهر، به محض ورود به کشور، به ناوگان خواهند پیوست.

 

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد