برنامه های جانبی نمایشگاه های معدن و ریخته گری شهر آفتاب در یک نگاه

در حاشیه برگزاری نمایشگاه های معدن و ریخته گری شهر آفتاب کارگاه ها و نشست های تخصصی برگزار خواهد شد.

برنامه های جانبی نمایشگاه های معدن و ریخته گری شهر آفتاب در یک نگاه

مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب تهران از تاریخ ۲ الی ۵ مرداد ماه سال جاری میزبان برگزاری ۲ نمایشگاه تخصصی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته و همچنین با نمایشگاه تخصصی ریخته گری، قالبسازی و قطعه سازی خواهد بود.

در خلال برگزاری این نمایشگاه شاهد برگزاری کارگاه ها و نشست های تخصصی مختلف و متعددی خواهیم بود.

پنل های نمایشگاه معدن و صنایع معدنی:

پنل تخصصی چالش ‌های حکمرانی بخش اکتشاف ذخایر معدنی در کشور یکی از پنل هایی است که با همت سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی ایران در روز پنج شنبه ۴ مرداد ماه از ساعت ۱۰:۳۰ – ۱۲:۳۰ در خلال برگزاری نمایشگاه تخصصی معدن شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

این پنل با حضور آقایان حمید قرائی، رضا جدیدی، بهزاد محمدی و علیرضا عامری به عنوان جمعی از کارشناسان و مدیران برجسته این حوزه به بررسی چالش‌ های پیش روی بخش اکتشاف ذخایر معدنی کشور و ارائه راهکارهایی برای حل آنها می ‌پردازد.

پنل تخصصی ویژگی ‌های ماشین ‌آلات و تجهیزات جدید مناسب معدنکاری رقابت ‌پذیر و ماموریت تولیدکنندگان داخلی ایران نیز با همت انجمن سنگ آهن ایران، انجمن مس ایران و انجمن تولید کنندگان و واردکنندگان ماشین آلات سنگین معدنی، ساختمانی و راهسازی در همان روز، از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۶:۰۰ با حضور مهندس اکبریان، دکتر شکوری، مهدی نصیری و امین ‌زاده به عنوان کارشناس ارشد این حوزه برگزار خواهد شد.

پنل-های-نمایشگاه-معدن

پنل های تخصصی نمایشگاه ریخته گری:

در حاشیه برگزاری نمایشگاه ریخته گری شهر آفتاب نیز کارگاه های آموزشی روز چهارشنبه ۳ مرداد و جمعه ۵ مرداد از ساعت ۱۰:۳۰ صبح آغاز و بر اساس زیر برگزار خواهند شد:

روز چهارشنبه (۳ مرداد)

  • آشنایی با روش قالبگیری تحت  N-Process

ارائه دهنده:  آقای مهندس سیامک قالیچی - سازمان / شرکت: بهین توسعه آروین لیان – روز چهارشنبه ۳ مرداد از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۱:۱۵

  • مقایسه روش های سنتی قالبگیری ماسه با رزین فوران و قالبگیری با روش های نوین

 ارائه دهنده: آقای دکتر دامادی -  شرکت / سازمان: ساتکو  - روز چهارشنبه ۳ مرداد از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۱۲:۳۰

  • آشنایی با روش قالبگیری به روش لاست فوم-

ارائه دهنده: آقای مهندس سیامک قالیچی -  شرکت / سازمان: شرکت بهین توسعه آروین لیان روز چهارشنبه ۳ مرداد از ساعت ۱۴:۰۰  الی ۱۴:۴۵

  • بهبود بهره وری در قطعه ریزی

 ارائه دهنده:  آقای مهندس رضا سنگری - شرکت / سازمان:  متین فولاد – از ساعت ۱۵:۰۰ الی ۱۶:۳۰

  • آشنایی با رزین های آلی سخت شونده با گاز CO2

ارائه دهنده: آقای مهندس سیامک قالیچی - شرکت / سازمان: شرکت بهین توسعه آروین لیان – از ساعت ۱۶:۴۵ الی ۱۷:۴۵

کارگاه-های-نمایشگاه-ریخته-گری

 

روز جمعه (۵ مرداد)

  • کارگاه آموزشی تکنولوژی تزریق گاز در قطعات دایکستی

ارائه دهنده : مهندس شاهن مارکاریان – شرکت / سازمان: سوان غرب – از ساعت ۱۱:۰۰ الی ۱۳:۰۰

پنل-تزریق-گاز

هدف از برگزاری این کارگاه ها، ارائه آموزش‌ های تخصصی، بحث و گفتگو پیرامون چالش ‌ها و فرصت‌ های پیش روی صنعت معدن و ریخته گری و ایجاد فضایی برای تبادل نظر میان متخصصان و فعالان این حوزه عنوان شده است.

حضور در این پنل برای کلیه فعالان حوزه معدن، از جمله مدیران و فعالان بخش خصوصی حوزه معدن کشور، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ ها،  پژوهشگران و کارشناسان، سرمایه گذاران و...  مفید خواهد بود.

گفتنی است بازدید از این نمایشگاه ها برای عموم آزاد است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر