بلوغ صنعت نوشیدنی ایران در نمایشگاه یازدهم
صنعت نوشیدنی ایران با قدم هایی بلند به سوی بلوغ پیش می رود. یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی، قهوه و چای، به عنوان مهمترین رویداد تجاری - تخصصی صنعت نوشیدنی کشور، گواهی بر این مدعاست.
یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی، قهوه و چای از ۲۹ مرداد تا ۱ شهریور با حضور پرشور بیش از ۱۶۰ شرکت و ۵۰۰ برند تجاری داخلی و خارجی ، در فضایی به وسعت ۱۵.۰۰۰ مترمربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، که فرصتی استثنایی برای فعالان در حوزه تولید، توزیع و عرضه انواع نوشیدنی ها، قهوه و چای فراهم می کند تا آخرین دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و با یکدیگر به تبادل دانش و تجربیات بپردازند .
صنعت نوشیدنی، هویتی مستقل
یکی از نکات قابل توجه در این دوره از نمایشگاه، تأکید بر بلوغ صنعت نوشیدنی ایران و استقلال آن از سایر صنایع غذایی است. صنعت نوشیدنی ایران که زمانی تنها بخشی از صنایع غذایی محسوب می شد، امروزه با اتکا بر دانش فنی و خلاقیت جوانان و مهندسین ایرانی، توانسته است هویتی مستقل برای خود ایجاد کند. این صنعت با رشد چشمگیر خود، به یکی از قطب های تولید نوشیدنی در منطقه تبدیل شده و سهم قابل توجهی در اقتصاد کشور ایفا می کند. علی بهرام نژاد، مدیر اجرایی نمایشگاه اعلام کرد، با توجه به حمایت و مساعدت وزارت صمت، سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی ج.ا.ا این رویداد را بزرگترین و مهمترین رویداد سالانه در صنعت نوشیدنی دانسته و بر اهمیت آن برای معرفی محصولات و خدمات جدید، آشنایی با روندهای نوین و تقویت همکاریهای بین المللی تأکید کرده است. او در ادامه اظهار داشت: "ما افتخار می کنیم که یازدهمین دوره از این نمایشگاه با حضور گسترده فعالان این صنعت برگزار می شود و امیدواریم این رویداد به عنوان محلی برای ارتقاء صنعت نوشیدنی و تقویت همکاری های بین المللی در حوزه ورود فناوری و صادرات عمل کند".
بازارهای جهانی در انتظار محصولات ایرانی
صنعت نوشیدنی ایران با تولید محصولات باکیفیت و استانداردهای جهانی، توانسته است نظر مشتریان خارجی را به خود جلب کند. در نمایشگاه امسال، شرکتهای ایرانی فرصت خواهند داشت تا با فعالان صنعت نوشیدنی و هیات های تجاری از سراسر جهان ارتباط برقرار کرده و بازارهای صادراتی جدیدی را برای محصولات خود بیابند.
برنامه های جانبی نمایشگاه:
این رویداد شامل برنامه های جانبی مانند ارائه قهوه های تخصصی و اسپشیالیتی در پاویون روسترویلیج، نمایشهای زنده، رونمایی از محصولات جدید، مسابقات و کارگاههای آموزشی نیز خواهد بود که فضایی پرانرژی و تعاملی برای شرکت کنندگان ایجاد می کند که جذابیت این رویداد را دوچندان کرده است.
دعوت به حضور:
شرکت نمایشگاهی چیستا بعنوان مجری برگزاری این نمایشگاه از تمامی فعالان و دستاندرکاران صنعت نوشیدنی، قهوه و چای و خانواده ها دعوت میکند تا با حضور در این نمایشگاه، از فرصت های بینظیر آن بهره مند شوند.
نظر شما