بزرگترین رویداد نساجی کشور برگزار می‌شود

علی مرادی رئیس ستاد برگزاری سی اُمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی( ایرانتکس) گفت: بزرگترین رویداد نساجی کشور با حضور چشمگیر مشارکت کنندگان داخلی و خارجی برگزار می شود.

بزرگترین رویداد نساجی کشور برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت سامع پاد نوین ضمن اشاره به جزئیات برگزاری این رویداد مهم صنعتی، اظهار داشت: بزرگترین رویداد تجاری و صنعتی در حوزه نساجی کشور با حضور گسترده شرکت‌های داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این نمایشگاه، ۳۱۳ شرکت داخلی و خارجی از ۱۳ کشور جهان از جمله ترکیه، هند، چین، آلمان، ازبکستان، تاجیکستان، پاکستان، کره جنوبی، تایوان، ژاپن، اتریش، سوئیس و ایتالیا، آخرین دستاوردهای خود را در زمینه ماشین‌آلات، نخ ، الیاف و انواع مواد اولیه و محصولات نساجی به نمایش خواهند گذاشت. 

مرادی

مرادی در ادامه گفت: این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۲۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع برپا می‌شود که از این میزان، حدود ۱۵ هزار متر مربع به تولیدکنندگان داخلی و خارجی اختصاص یافته است.

وی با اشاره به گروه های کالایی حاضر در نمایشگاه گفت: این نمایشگاه طیف گسترده‌ای از محصولات و ماشین‌آلات صنعت نساجی را در خود جای داده است. از ماشین‌آلات پیشرفته ریسندگی، بافندگی و تکمیل پارچه گرفته تا انواع نخ، الیاف طبیعی و مصنوعی، رنگ‌ها و مواد شیمیایی مورد استفاده در صنعت نساجی. علاوه بر این، ماشین‌آلات تخصصی مانند گردبافی، گلدوزی، دوخت و برش نیز در این رویداد به نمایش گذاشته خواهند شد. همچنین، آخرین فناوری‌ها در حوزه مواد اولیه صنعت نساجی و محصولات نهایی مانند کالاهای خواب و محصولات خانگی قابل مشاهده خواهد بود.

مرادی با برشمردن اهداف نمایشگاه تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف نمایش آخرین دستاوردهای تولیدی و خدماتی شرکت‌های داخلی و تسهیل ارتباط موثر بین شرکت‌های خارجی و تولیدکنندگان داخلی برگزار می‌شود و بستری مناسب برای تبادل دانش و فناوری، ایجاد فرصت‌های همکاری مشترک و در نهایت، ارتقای سطح کیفی و کمی صنعت کشور فراهم می‌آورد.

وی در پایان گفت: در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی نساجی، سه کارگاه آموزشی تخصصی با موضوعات روز صنعت نساجی برگزار خواهد شد. این کارگاه‌ها که با هدف ارتقای دانش فنی فعالان این صنعت و ترویج استفاده از فناوری‌های نوین برگزار می‌شوند، شامل عناوینی چون “برندسازی و جایگاه برندینگ”، “تامین انرژی پایدار صنایع نساجی از طریق نیروگاه‌های تجدیدپذیر” و “کاربرد رزین‌های اکریلیک بر پایه آب در صنعت نساجی” هستند. حضور در این کارگاه‌ها فرصتی استثنایی برای مشارکت کنندگان نمایشگاه است تا با آخرین دستاوردهای علمی و فنی این حوزه آشنا شوند و از تجربیات متخصصان این رشته بهره‌مند گردند.

این رویداد از تاریخ ۲۹ مردادماه تا ۱ شهریور ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر