آغاز به کار نمایشگاه صنعت برق با مشارکت ۶۲۰ شرکت

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق از امروز پنجشنبه تا یکشنبه (سوم تا ششم آبان) با مشارکت ۵۰۰ شرکت داخلی و ۱۲۰ شرکت خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز بکار کرد.

آغاز به کار نمایشگاه صنعت برق با مشارکت ۶۲۰ شرکت

این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۴۵ هزار و ۴۰۸ مترمربع برپا شده است که ۲۴ هزار و ۲۹۲ مترمربع به شرکت‌های داخلی و ۱۵۹۶.۵ مترمربع به شرکت‌کنندگان خارجی اختصاص دارد و شرکت‌هایی از کشورهای چین، کره، هند، روسیه، ایتالیا، ترکیه، آلمان، تایوان، فرانسه و اسپانیا در آن حضور دارند.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران از امروز سوم آبان تا ۶ آبان‌ماه در سالن‌های ۵،۶،۱۸ ۳۱A، ۳۱B، ۳۵،۳۸،۳۸A ،۳۸B، ۴۰، ۴۱،۴۴A ،۴۴B از ساعت ۸ صبح تا ۴ بعدازظهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

در این دوره از نمایشگاه تخصصی صنعت برق کالاهایی شامل تولید، انتقال، توزیع، تجهیزات برق فشارقوی، متوسط و ضعیف، انواع تابلوهای برق، تجهیزات روشنایی، تجهیزات هوشمندسازی، دیزل‌ژنراتور و موتورهای الکتریکی، باطری و یوپی‌اس، سیستم‌های ارتینگ و حفاظت کاتدی، ترانسفورماتور، سیم و کابل، اتوماسیون صنعتی و ابزاردقیق و تجهیزات اندازه‌گیری، پیمانکار، مشاور، مراکز علمی تحقیقاتی و پژوهشی، خطوط انتقال نیرو و تجهیزات وابسته، پست‌های فشارقوی، متوسط و ضعیف، انرژی‌های تجدیدپذیر و تجهیزات وابسته در معرض بازدید عموم قرار گرفته است.

افتتاح-نمایشگاه-برق-2

از جمله محورهای مورد تأکید بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت برق کشور می‌توان به تلاش برای ترسیم افق‌های جدید فناورانه صنعت برق به‌منظور جهت‌دهی فعالیت هسته‌های فناور و نخبگان، برگزاری نشست‌های تخصصی تبادل فناوری به‌منظور همرسانی چالش‌ها و ظرفیت‌ها، ایجاد بستری برای معرفی ایده‌ها و تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی صنعت برق و انرژی، معرفی محصولات و خدمات فناورانه واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان، کمک به تأمین مالی اجرای طرح‌های فناورانه و پیاده‌سازی ایده‌های نوآورانه، معرفی نیازهای فناورانه شرکت‌های تابعه وزارت نیرو، هم‌اندیشی، تبادل اطلاعات و آگاهی از آخرین دستاوردهای علمی جهان، معرفی پیشرفت‌ها، توانمندی‌ها و قابلیت‌های فنی و مهندسی صنعت برق کشور اشاره کرد.

در این نمایشگاه دو میزگرد تخصصی برگزار می‌شود و در نخستین میزگرد که در روز ۵ آبان‌ماه و از ساعت ۹ الی ۱۲ در طبقه سوم سالن خلیج‌فارس نمایشگاه‌های بین‌المللی انجام می‌شود، فرصت‌ها و چالش‌های سرمایه‌گذاری در صنعت برق مورد بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین در دومین میزگرد نیز که در روز ۶ آبان‌ماه از ساعت ۹ الی ۱۱ برگزار می‌شود، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه تولید پراکنده و ضوابط جدید خرید برق از نیروگاه‌های مقیاس کوچک مورد بررسی قرار می‌گیرد.

افتتاح-نمایشگاه-برق-3

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر