اختصاصی تیتر کوتاه:
نمایشگاهی برای تحول و رونق کسب و کارها/ بازاریاب ها این نمایشگاه را از دست ندهند
منتظر برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته باشید.
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته با همت گروه بین المللی آوین افراز از ۱۳ تا ۱۶ آذرماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
محورهای نمایشگاه تبلیغات، برند سازی، خدمات بازاریابی و زنجیره صادرات
محور های این نمایشگاه به شرح زیر است:
- تبلیغات و برندینگ
- بازاریابی
- تبلیغات دیجیتال، تلویزیونی، رادیویی، چاپی، محیطی، تعاملی
- بازاریابی محتوایی، شبکه های اجتماعی
- بازاریابی درونگرا
- ماشین های چاپ و لیزر
- خدمات طراحی و چاپ
- خدمات و تجهیزات نمایشگاهی
در این نمایشگاه، شرکتهای داخلی و بینالمللی محصولات، قابلیتهای فنی و نوآوریهای خود را در زمینههای ذکر شده، به بازدیدکنندگان عرضه خواهند کرد.
برنامه های جانبی نمایشگاه تبلیغات
در خلال برگزاری نمایشگاه تبلیغات و برندسازی، برنامه ای جهت تشکیل کارگاههای آموزشی با موضوعات مربوطه طراحی شده است. در این کارگاههای آموزشی برترین اساتید بازاریابی و تبلیغات حضور دارند تا تجربه های خود را با علاقهمندان به اشتراک بگذارند.
همچنین از مهم ترین اهداف نمایشگاه تبلیغات و برندسازی امسال می توان به حضور شرکتهای مختلف از تمامی استانها و شهرستانها اشاره کرد.
این نمایشگاه با شعار تبلیغات، تحول، رونق و کسب و کار در سالنهای ۳۵، ۳۸، ۴۰، ۴۱ و سالن آسمان با حضور بیش از ۱۶۰ شرکت داخلی و خارجی از ساعت ۸ الی ۱۵ میزبان متخصصان، علاقه مندان و فعالان این حوزه است.
نظر شما