صنعت ورزش | تیم فوتبال | بارسلونا

پایان رابطه عمیق بارسلونا با برند مشهور

خوان لاپورتا روز گذشته صراحتا از فسخ قرارداد با کمپانی نایکی حرف زد.

پایان رابطه عمیق بارسلونا با برند مشهور

توافق بیش از ۱۰ ساله برای همکاری تیم فوتبال بارسلونا با شرکت ورزشی نایکی یکی از مشهورترین قراردادهای همکاری در صنعت ورزش است. این قرارداد شامل تولید لباس‌های تمرین، لباس‌های رسمی، کفش و لوازم ورزشی دیگر برای بازیکنان و طرفداران بارسلونا می‌شود. این همکاری نه تنها به عنوان یک معامله تجاری بلکه به عنوان یک روابط عمیق میان دو برند قدرتمند در زمینه ورزش شناخته شده است.

 خوان لاپورتا در مصاحبه دیروز خود باموندودپورتیوو اختلاف با نایکی را به وضوح بیان کرد و گفت، ادامه دادن با نایکی راحت‌تر است؟ گاهی اوقات راحتی به معنای بهترین بودن نیست و ما بهترین‌ها را برای بارسا می‌خواهیم.

امروز رئیس بارسلونا یک گام فراتر رفت و به پادکست ویدئویی استودیو بارسا گفت که بارسا به نایکی قصد باشگاه و پایان دادن به همکاری را اطلاع داده است.

لاپورتا گفت: «ما به نایکی گفتیم که بر اساس نقض‌هایی که برای ما آشکار بود، قرارداد را فسخ می‌کنیم. آنها ۴۵ روز فرصت داشتند تا به ما غرامت بدهند، این کار را نکردند و ما به آنها اطلاع دادیم که قرارداد فسخ شده است که آنها با اقدامات احتیاطی پاسخ دادند.»

لاپورتا تأیید کرد که شرکت نایکی تلاش کرده تا پیشنهاد بهتری ارائه دهد، اما این هنوز برای منافع باشگاه کافی نیست. لاپورتا در مورد پیشنهاد جدید غول امریکایی گفت: «آنها تلاش کرده‌اند تا قرارداد را بهبود بخشند، اما تلاش‌هایی انجام داده‌اند که کافی نیست زیرا می‌دانیم که رقبای نایکی پول بیشتری می‌دهند.»

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها