اختصاصی تیتر کوتاه؛

غوغای تبلیغات در المپیک ۲۰۲۴ پاریس

بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ که از ۲۶ ژوئیه تا ۱۱ آگوست ۲۰۲۴ در پاریس برگزار می‌شود، شانس بزرگی برای صنعت تبلیغات در فرانسه است. انتظار می‌رود که افزایش زیادی در هزینه‌های تبلیغاتی وجود داشته باشد و فرانسه را به سومین بازار بزرگ تبلیغات در اروپا و ششمین در جهان تبدیل کند.

غوغای تبلیغات در المپیک ۲۰۲۴ پاریس

المپیک ۲۰۲۴ رویداد بزرگی است. میلیون‌ها نفر از سراسر جهان با ۳۵۰۰۰۰ ساعت پوشش تلویزیونی بازی‌ها را تماشا می‌کنند. هیجان زیادی با میلیون‌ها طرفدار در این رویدادها ایجاد می‌شود، ۴۱ مکان، ۱۰۵۰۰ ورزشکار با هم رقابت می‌کنند، ۲۰۰۰۰ روزنامه نگار بازی‌ها را پوشش داده و ۳۱۵۰۰ داوطلب عملیات کمک رسانی را انجام می‌دهند.

برای استفاده حداکثری از این فرصت برای برقراری ارتباط، ابزارهای تبلیغاتی مختلفی وجود دارد. هر کدام به روش خود به افراد کمک کرده و اهداف مختلفی را دنبال می‌کند که شامل:

تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی که برای دیده شدن محصول یا خدمات شما ایده آل است، بسیار مورد استقبال تبلیغ‌کنندگان قرار می‌گیرد. این به طور مداوم نرخ بازگشت سرمایه بسیار خوبی را ثبت کرده و تبلیغ‌کنندگان را راضی می‌کند. دریافتی خالص از تبلیغات محیطی، طبق BUMP ۳Q ۲۰۲۳، ۸۵۲ میلیون یورو است که ۵.۱ درصد بیشتر از سال ۲۰۲۲ است. تبلیغات محیطی مزایای زیادی مانند تنوع قالب‌های آن، استفاده از ۲ متر مربع یا انحصاری بودن یک ویترین خصوصی در مکان‌های پرتردد برای آشنایی با تمامی مزایای تبلیغات است.

تبلیغات دیجیتال

تبلیغات دیجیتال واقعاً به سرعت در حال رشد است. در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳، حدود ۲۵۹۵ تبلیغ‌کننده بیشتر از این نوع تبلیغات استفاده کردند و درآمد خالص ۱۴.۹٪ افزایش یافت. توانایی آن در استفاده از ویدئو، آن را برای ایجاد تبلیغات فوق العاده انعطاف پذیر می‌کند و به دلیل موقعیت‌های استراتژیک آن دارای مزیت بزرگی است.

تبلیغات اتوبوسی

اتوبوس‌ها راهی عالی برای تبلیغات در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس هستند. آنها در معرض دید افراد زیادی در شهر هستند، چه در حال پیاده روی باشند و چه رانندگی کنند. قرار دادن تبلیغات در اتوبوس‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا هم با گردشگران و هم با افراد محلی ارتباط برقرار کنید و آن را به یک انتخاب هوشمندانه برای جلب توجه و ایجاد وفاداری مشتری تبدیل می‌کند.

بنرهای حاشیه‌ای پاریس

بنر رویداد می‌تواند یک دارایی در استراتژی تبلیغاتی برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس باشد. این وسیله تبلیغاتی می‌تواند به شما این امکان را بدهد که در پاریس و اطراف آن متمایز شوید و توجه عابران پیاده و رانندگان را به خود جلب کنید. بنابراین می‌توانید به میلیون‌ها نفر دسترسی پیدا کرده تا دیده شوید و تصویر برند را به‌دست آورید.

چرا در بازی‌های المپیک تبلیغ می‌شود؟

تبلیغات در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس دید استثنایی را ارائه می‌دهد. چندین مزیت وجود دارد که نباید نادیده گرفته شود:

از طریق این رویداد دید جهانی به‌دست می‌آورید. بازی‌های المپیک توسط میلیون‌ها نفر در سراسر جهان دنبال می‌شود. این یک فرصت منحصر به فرد برای تبلیغ یک برند و دستیابی به مخاطبان متنوع است.

بازی‌های المپیک برای چند هفته توجه عموم را به خود جلب می‌کند. بینندگان اغلب در طول این رویداد پذیرای پیام‌های تبلیغاتی هستند.

تبلیغات در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس راه خوبی برای بهبود تصویر برند شماست. در واقع، المپیک اغلب با ارزش هایی مانند برتری، عملکرد، عزم و تنوع همراه است. برندهایی که خود را با این رویدادها مرتبط می‌کنند می‌توانند از تصویر مثبت مرتبط با این ارزش‌ها بهره‌مند شوند.

المپیک همچنین فرصتی برای است برای برجسته کردن ورزشکاران، تیم‌ها یا ارزش هایی که با برند مطابقت دارند.

برخی از برندها با المپیک متحد می‌شوند تا از ورزشکاران حمایت کنند. آنها با حمایت مالی از تیم‌ها یا افراد، وجهه خود را از طریق ارتباط با ستاره‌های ورزش و هوادارانشان تقویت می‌کنند.

با توجه به رقابت شدید، بازی‌های المپیک فرصتی را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند تا از رقابت خارج شده و سهم خود را در بازار تقویت کنند.

علاوه بر این، تبلیغات در المپیک ۲۰۲۴ پاریس فرصتی عالی برای گسترش برند، محصول یا خدمات خود در سطح بین‌المللی با دستیابی به مخاطبان متنوع‌تر و جهانی است.

هزینه تبلیغات در المپیک

هزینه تبلیغات در طول المپیک ۲۰۲۴ عمدتاً به دستگاه و مدت زمان کمپین بستگی دارد. اما محدوده قیمت متوسط ​​ برای یک هفته پخش معمولا به شرح زیر است:

برای تبلیغات محیطی بسته به مدت زمان و نوع تبلیغ، قیمت‌ها بین ۳۳۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰ یورو متغیر است.

برای تبلیغات محیطی قیمت‌ها از ۲۳۰،۰۰۰ یورو تا ۴۷۰،۰۰۰ یورو، با پیشنهادات خاص برای مراکز خرید و مکان‌های نزدیک به سایت‌های المپیک متغیر است.

ترکیبی از تبلیغات دیجیتال و شکل ساده تبلیغات محیطی در پاریس از ۵۰۰۰۰۰ یورو تا ۱ میلیون یورو متغیر است.

تبلیغات در اتوبوس‌ها از ۴۰۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰۰ یورو متغیر است.

در مورد بنرهای رویدادهای جانبی در پاریس، قیمت‌ها از ۳۰۰۰۰ یورو تا ۳۶۰۰۰۰ یورو متغیر است.

برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، France Télévisions ( تلویزیون فرانسه) یک کمپین تبلیغاتی قدرتمند را با همکاری هشت تبلیغ‌کننده مشهور مانند بریجستون، کوکاکولا و تویوتا اجرا می‌کند. این ویژه برنامه که از ۲۶ جولای تا ۱۱ آگوست برنامه‌ریزی شده است، از شبکه‌های فرانس ۲، فرانسه ۳، فرانسه ۴ و کانال دیجیتال اختصاصی جدید پخش می‌شود. FranceTV Publicité پیشنهادهای نوآورانه‌ای را با فرمت‌های تبلیغاتی بی‌سابقه برای این تبلیغ دهندگان ایجاد کرده است. این برندها قبل از مراسم افتتاحیه، با یک صفحه رویداد ویژه "Top Départ" در France ۲ و به دنبال آن یک بیلبورد اختصاصی که مراسم افتتاحیه و اختتامیه را قاب می‌کند، از بازدید بالایی برخوردار خواهند بود. در طول دو هفته المپیک، حضور تبلیغاتی آنها در چندین کانال و پلتفرم تضمین می‌شود و تجربه‌ای فراگیر و به یاد ماندنی را برای مخاطب فرانسوی فراهم می‌کند.

تینا خرسند
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد