این تبلیغات اعصاب خردکن تمامی ندارند! +فیلم

از روزی که تلویزیون نقشی در زندگی روزانه ما انسان ها پیدا کرد، تبلیغات هم وارد این عرصه شد تا از همان روز اول تجارت از نگاه مردم شروع شود. تبلیغاتی که به گونه های مختلفی به خورد ما داده شده و گاها از این حجم تبلیغات فقط اعصاب مخاطب خرد می شود و فایده تجاری در آن نهفته نشده است.

این تبلیغات اعصاب خردکن تمامی ندارند! +فیلم

یکی از مهمترین و اعصاب خردکن ترین تبلیغاتی که پیش از این در تلویزیون های خارجی دیده میشد اما بعد از مدتی از بین رفت تبلیغ هایی هستند که از طرف مرکز پخش بر روی مرکز زمین یا اطراف زمین به صورت دیجیتالی اضافه می شود. تبلیغاتی که شاید در نگاه اول اذیت کننده نباشند اما مداومت آن ها و حضور بی موقع و بد آن ها بر روی چمن سبز باعث میشود تا تمرکز مخاطب از اصلی بازی برهم خورده و بیشتر روی تبلیغ متمرکز شود. همین امر بعد از ۲ الی ۳ دقیقه باعث خسته شدن چشم و البته لذت نبردن از بازی شود. 

حال صدا و سیما ایران هم چند وقتی می شود مسرانه و با همه هجمه هایی که علیه این قضیه ایجاد شده است به تبلیغات وسط زمین ادامه می دهد و هر بازی فوتبال خارجی و داخلی را دستخوش درامدزایی خودش می کند. درآمدی که به نظر فقط در کشور ما هست که به تیم های فوتبال تعلق نمی گیرد و تمام آن به جیب سازمان صدا و سیما واریز می شود. البته شاید فکر کنید که این نوع تبلیغ در ایران برای اولین بار پیش می آید ولی خیر. 

سال ها پیش از همین نوع تبلیغ نه به صورت دیجیتالی و بلکه کاملا فیزیکی استفاده می شد. یادمان نمیرود بازی های دربی که بر روی زمین یک تبلیغ بزرگ از یک برند خاص با گچ و رنگ نقش بسته بود و هر چقدر روی آن تکل می زدند بازهم پاک نمی شد. در آن زمان شما باید ۵۰ درصد بازی و ۵۰ درصد تمرکز خود را روی تبلیغات وسط زمین میگذاشتید که البته این موضوع به سرعت پایان یافت. 

در هر حال امیدواریم که روزی دیگر شاهد تبلیغات اعصاب خردکن بر روی چمن ورزشگاه آن هم در حال تماشای مهمترین مسابقات فوتبال نباشیم. 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد