گفتیم به استرا بیشتر بدهند تا صدقه باشد!

کریمی: استراماچونی هنوز رضایت نداده!

سرپرست استقلال خبر داد که با وجود اینکه استراماچونی مطالبات خود را دریافت کرده، هنوز رضایت‌‌نامه کتبی نفرستاده است.

کریمی: استراماچونی هنوز رضایت نداده!

به گزارش تیترکوتاه، هفته قبل بود که پس ازکش‌وقوس‌های فراوان باشگاه استقلال خبر داد که طلب استراماچونی بالاخره به حساب این سرمربی ایتالیایی نشسته است.  بدهی سرمربی سابق آبی‌ها با دیرکرد به ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار یورو رسید که چالشی بزرگ برای مدیران استقلال در سال‌های اخیر بود.

با این حال کریمی سرپرست استقلال در گفت‌وگوی تلویزیونی امروز خود اعلام کرد که استراماچونی هنوز رضایت کتبی نداده است. حجت کریمی می‌گوید از آنجا که موعد پرداخت مطالبه استراماچونی با تعطیلی اروپا و عید فطر همزمان می‌شود، پول با تاخیری ۲ روزه به حساب استرا می‌نشیند. 

آنطور که کریمی توضیح داد حالا وکیل استراماچونی ایمیلی را برای استقلال فرستاده و ۲۳۵۹ یورو و ۹۸ سنت را بابت این دیرکرد ۲ روزه طلب کرده است!( سرپرست استقلال، پیش از این هم درباره این موضوع صحبت کرده بود) موضوعی که نشان می‌دهد آندره‌آ استراماچونی که بارها علاقه خود به هواداران استقلال را نشان داده، حاضر نیست حتی از ۱ سنت طلبش هم بگذرد.

سرپرست استقلال با کنایه به استراماچونی ادامه داد که گفته‌ایم (به جای ۲۳۵۹ یورو) ۳۰۰۰ یورو به او به دهند تا صدقه سر سلامتی هواداران باشد! با این حساب پرونده بدهی استرا هنوز بسته نشده اما احتمالا استقلال به‌زودی با او تسویه خواهد کرد.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها