کلاهبرداری ۷۷۰ میلیارد تومانی علی کریمی از خواهرش

لیلا کریمی خواهر علی کریمی، در ملاقات با دادستان گفت، چندین‌بار با مقامات قضایی مکاتبه داشته است.

کلاهبرداری ۷۷۰ میلیارد تومانی علی کریمی از خواهرش

در جریان بازدید دادستان تهران از ندامتگاه زنان، خواهر یکی از فوتبالیست‌های معروف که در بند محکومان مالی زندان زنان تهران زندانی است با دادستان تهران ملاقات و درخواست‌هایی را مطرح کرد.

لیلا کریمی خواهر علی کریمی، در ملاقات با دادستان گفت، چندین‌بار با مقامات قضایی مکاتبه داشته و شرایط نامساعدی که برادرش برای وی ایجاد کرده و منجر به زندانی شدن وی شده را توضیح داده است.

اسناد و مدارک این پرونده و همچنین اظهارات و مکاتبات خانم کریمی نشان می‌دهد دقیقا زمانی که علی کریمی، با انتشار پست‌ها و استوری‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی، خود را به عنوان حامی حقوق زنان معرفی می‌کرد و شعار تبلیغاتی «زن، زندگی، آزادی» را تکرار می‌کرد، در پشت پرده از خواهر خود سوءاستفاده مالی کرده و باعث نابودی زندگی وی شده است.

بر اساس اظهارات صورت‌گرفته، خواهر علی کریمی که ۲ فرزند ۵ و ۱۵ ساله دارد با درخواست چک سفیدامضا از طرف برادرش روبرو می‌شود.

وی که سابق بر این نیز به دلیل اعتماد به برادرش ۵۰ فقره چک سفیدامضا به علی کریمی داده بود، پس از متوجه شدن این مسئله که چک‌های سفیدامضای او در معاملات سنگینی مانند خرید باشگاه فوتبال سپیدرود و خرید زمین و ملک‌های میلیاردی مورد سوءاستفاده قرار گرفته از دادن چک‌های سفید امضای جدید به برادر خود امتناع می‌کند.

علی کریمی پس از اختلاف پیش‌آمده با خواهرش وی را تهدید به برگشت زدن چک‌های سفید امضای قبلی کرد. لیلا که باور به انجام چنین اقدامی از سمت برادرش نداشته تسلیم درخواست علی کریمی نشده و چک‌های جدید را به او نمی‌دهد.

براساس بررسی‌های صورت‌گرفته مشخص می‌شود با هدایت و طراحی علی کریمی یک فقره چک خانم لیلا کریمی به مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان و یک فقره دیگر به مبلغ ۷۰ میلیارد تومان، توسط یکی از بستگان آن‌ها به شرخر داده می‌شود و آن فرد هم با به اجرا گذاشتن چک‌های مورد اشاره و به علت خالی بودن حساب، چک را برگشت زده و خواهر علی کریمی را روانه زندان می‌کند.

نکته حائز اهمیت این است که این چک‌های برگشت‌خورده که خانم کریمی اکنون بابت آن‌ها در زندان به سر می‌برد، همان چک‌های سفید امضایی بوده که به برادرش (علی کریمی) تحویل داده بوده است.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها