ترکیب احتمالی ذوب‌آهن و سپاهان برای شهرآورد اصفهان

تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن در هفته دوم بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان را برگزار خواهند کرد.

ترکیب احتمالی ذوب‌آهن و سپاهان برای شهرآورد اصفهان

به گزارش تیترکوتاه، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از روز گذشته (سه‌شنبه) با انجام ۲ دیدار آغاز شد. شهرآورد حساس اصفهان امروز (چهارشنبه) از ساعت ۲۱ در ورزشگاه فولادشهر بین تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان برگزار می‌شود.

قضاوت این دیدار بر عهده مرتضی منصوریان خواهد بود و یعقوب سخندان، امین زاهدی او را در امر قضاوت یاری می‌کنند. سپاهان و ذوب‌آهن لیگ را با برتری آغاز کردند.

شاگردان ژوزه مورایس موفق شدند در خانه با یک بازی زیبا، هجومی و تماشاگر پسند، تراکتور پرستاره را با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کنند و زردپوشان اصفهانی در این مسابقه هم به دنبال دومین برد خود هستند.

در مقابل شاگردان محمد ربیعی نیز موفق شدند در انزلی با نتیجه ۲ بر یک ملوان را مغلوب کنند و شرایط این تیم هم از نظر روحی و روانی مناسب است. به طور قطع ربیعی به اندازه مورایس ستاره در ترکیب خود ندارد، اما عملکرد درخشان او در فصل گذشته با مس‌رفسنجان و شروع امیدوار کنند با ذوب آهن در فصل جدید، نوید این را می‌دهد که شاهد شهرآورد جذابی در اصفهان خواهیم بود.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، هادی محمدی، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، محمد قربانی، رضا اسدی، احسان پهلوان، رضا شکاری، فرشاداحمدزاده و شهریار مغانلو.

ترکیب احتمالی ذوب آهن:

حبیب فرعباسی، محمدقریشی، نادر محمدی، شایان مصلح، امیرحسین جدی، پوریا آریا کیا، فردین یوسفی، عرفان معصومی، سجادآشوری، محمد حسین اسلامی، محمد جواد محمدی.

 

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها