هواداران رم می‌خواهند مهاجم ایرانی در ترکیب اصلی قرار بگیرد؛

تاثیر خاص آزمون روی نتایج تیم مورینیو

ستاره ایرانی رم در سه بازی از پنج بازی اخیر تیمش با حضور خود باعث تغییر نتیجه و پیروزی تیمش شده است.

تاثیر خاص آزمون روی نتایج تیم مورینیو

به گزارش تیترکوتاه، سردار آزمون بعد از انتقال به رم ایتالیا چندان مورد توجه قرار نداشت و از او به عنوان یک "خرید بد" یاد می‌شد اما رفته رفته توانست قابلیت‌های خود را نشان دهد و هواداران رم که ابتدا از خرید او ناراضی بودند، حالا می‌گویند او باید در ترکیب اصلی تیم مورینیو قرار بگیرد!

ستاره ایرانی در بازی‌های اخیر رم همواره به عنوان بازیکن تعویضی در نیمه دوم به میدان رفته و در بیشتر مسابقات نیز تاثیرگذار بوده و توجهات را به سوی خود جلب کرده است.

رم شب گذشته در هفته سیزدهم سری آ ایتالیا میزبان اودینزه بود و در حالی که بازی تا دقیقه ۶۳ با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد، آمون به جای لورنزو پلگرینی به زمین رفت و در دقیقه ۸۱ با پاسی که به لوکاکو داد، پایه‌گذار گلزنی دیبالا شد و رم نیز که با حضور سردار آزمون و الشعراوی در فاز تهاجمی کاملا متحول شده بود، بازی را سه بر یک برنده شد.

تاثیرگذاری سردار آزمون و مثلث جذابی که با حضور او، لوکاکو و دیبالا شکل گرفت، باعث شد بعد از بازی خبرنگاران از خوزه مورینیو سوال کنند که چقدر احتمال دارد در بازی‌های آتی از این مثلث در ترکیب اصلی استفاده کند که او ضمن تاکید بر این نکته که آزمون بازیکن مورد علاقه اوست، اعلام کرد که ستاره ایرانی در فاز دفاعی بازیکن کاملی نیست و دیبالا نیز همین مشکل را دارد و نمی‌شود هر دو همزمان در ترکیب اصلی باشند.

سردار در هفته دوازدهم و در دربی شهر رم در دقیقه ۸۲ جانشین دیبالا شد اما فرصت زیادی برای خودنمایی نداشت و بازی با همان تساوی بدون گل خاتمه یافت اما در هفته یازدهم و در بازی با لچه و در حالی که تیمش با یک گل عقب بود، در دقیقه ۷۳ به میدان رفت و باعث افزایش توان تهاجمی رم شد. او در آخرین دقایق با یک ضربه سر دیدنی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند و در ادامه نیز لوکاکو کار را تمام کرد تا رم از شکست به پیروزی برسد.

در بازی حساس هفته دهم در زمین اینترمیلان مورینیو که تا دقایق پایانی تیمش توانسته بود اینتر را با تساوی بدون گل متوقف کند، تمایلی به استفاده از مهاجم ایرانی نشان نداد اما بعد از اینکه رم در دقایق پایانی گل خورد، آزمون را در دقیقه ۸۹ به جای پاردس به میدان فرستاد هرچند که در این زمان کم و در زمین صدرنشین سری آ قابل پیش‌بینی بود که نتیجه تغییر نکند.

در هفته نهم و در بازی برابر مونزا نیز رم با یک گل عقب افتاد و کارش برای گلزنی گره خورد. مورینیو در دقیقه ۶۳ ستاره ایرانی را جانشین بلوتی کرد تا فرصت کافی برای خودنمایی داشته باشد. او نیز کمک کرد که رم موقعیت‌های بیشتری خلق کند. یک بار تیر دروازه مونزا را به لرزه در آورد و در دقایق پایانی الشعراوی روی ریباند ضربه آزمون توانست گلزنی کند تا رم سه امتیاز را به‌دست آورد.

با توجه به اظهارات سرمربی پرتغالی رم باید گفت که آزمون فعلا شانس قرار گرفتن در ترکیب اصلی را ندارد، با این حال هر بار که رم نیاز به گلزنی و تغییر نتیجه داشته باشد، انتخاب اول مورینیو کسی جز ستاره ایرانی نخواهد بود.

 

 

مهدی محمدی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها