درخشش داوران فوتسال ایران در تست مالزی

منتظر قضاوت های بزرگ باشیم

سه داور زن فوتسال ایران تست فوتسال AFC را که هر سال در مالزی برگزار می شود پاس کردند که دو نفر از آن ها توانستند تست مردان را پاس کنند.

منتظر قضاوت های بزرگ باشیم

داوران فوتسال ایران در بخش زنان و مردان در تست فوتسال مالزی خوش درخشیدند.

گروه ورزشی تیترکوتاه - نسیم شیرازی: داوران فوتسال ایران در بخش زنان و مردان توانستند تست فوتسال را با موفقیت چشمگیر به پایان برسانند.

IMG_20240801_195108_767

به گزارش تیترکوتاه سه داور زن فوتسال ایران تست فوتسال AFC را که هر سال در مالزی برگزار می شود پاس کردند که دو نفر از آن ها توانستند تست مردان را پاس کنند.

«زهرا رحیمی» و «زری فتحی» دو داور بین الملل کشورمان البته در سکوت خبری نام ایران را در کلاس برگزار شده در کشور مالزی خوش ثبت کردند و توانستند در تست آمادگی این کلاس علاوه بر پاس کردن تست خانم ها تست آقایان را هم بزنند.

IMG_20240801_194656_477

به گزارش خبرنگار ما سال گذشته نیز زهرا رحیمی در تست مجدد توانسته بود همین عملکرد را به جا بگذارد.

در این تست در بخش مردان ابراهیم محرابی افشار، علی حفیظی، علی احمدی و جواد احتشام نیز توانستند بیشتر از حد نصاب امتیاز لازم را به دست آوردند تا به همراه زهرا رحیمی، زری فتحی و گلاره ناظمی جزو نفرات برگزیده این کلاس باشند.

همچنین این تست جوازی برای حضور داوران بین الملل ایران در قضاوت های بین المللی حتی در بخش آقایان است که نمایندگان ایران به خوبی از پس کلاس های عملی و تئوری آن بر آمدند.

به گزارش تیترکوتاه؛ این روزها نام داورانی را در رشته های مختلف المپیکی در پاریس میشنویم که همگی از افتخار برای ایران می گویند و حالا داوران بین المللی ایران در رشته فوتسال با درخش شان، نام ایران را به نیکی میان جامعه بین المللی داوری فوتسال به یادگار گذاشتند

نسیم شیرازی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد