سرمربی تیم خاتون بم در گفت و گو با تیترکوتاه؛

جعفری: برای مسابقات مهر لژیونر می خواهیم

جعفری سرمربی تیم خاتون بم گفت: پخش تلویزیونی نداریم و فوتبال بانوان آن طور که باید دیده نمی شود و با این حساب به طور حتم اسپانسرها به شکل جدی ورود نمی کنند

جعفری: برای مسابقات مهر لژیونر می خواهیم

گروه ورزش تیترکوتاه-نسیم شیرازی: «مرضیه جعفری» سرمربی تیم فوتبال خاتون بم که همین چند روز پیش تیمش را به جمع دوازده تیم برتر آسیا رساند از صعود تیمش و نیاز های نماینده فوتبال زنان ایران برای عملکرد بهتر در رقابت های مهرماه گفت. او که سال های پر فراز و نشیبی را با این تیم گذرانده و قصه های تلخ و شیرین زیادی را تجربه کرده است تیمش را البته این بار بدون «ملیکا متولی» به مرحله بعدی رساند تا حالا با بررسی نقاط قوت و ضعف بهترین عملکرد خاتون بم را همراه با شاگردانش به یاد ملیکا و برای خوشحالی مردم ایران به ثبت برساند. گفت و گوی تیترکوتاه با سرمربی بااخلاق خاتون بم را در ادامه خواهید خواند.

تیم خاتون بم

«خاتون بم» به جمع دوازده تیم آسیا پیوست، از این صعود بگویید.

خداراشکر می کنم و فکر می کنم بچه ها کار بزرگی انجام دادند و در این مسابقات توانایی زنان ایرانی را نشان دادند و هدف مان در این مسابقات صعود بود که خداراشکر به این امر دست پیدا کردیم.

نقاط ضعف و قوت تیم را در دو بازی که انجام دادید در چه مواردی دیدید؟

تیم استراحتی می کند و بعد باید روی نقاط قوت و ضعفی که دیدیم کار کنیم، می دانیم که دور بعدی سخت است ولی ما می خواهیم نماینده شایسته ای باشیم و باید سیر صعودی را طی کنیم. تمام تلاش مان برطرف کردن نقاط ضعف برای عملکرد بهتر در دور بعدی است و حالا هدف مان این است که با بهتر کار کردن نسبت به سال های قبل نماینده شایسته ای برای ایران باشیم.

مقابل هنگ کنگ هر دو نیمه تیم برتر بازی بودید، این دو تیم توانستند بازی تدارکاتی خوبی برای رقابت های مهر ماه باشند؟

با آنالیز کامل نقاط قوت و ضعف هنگ کنگ مقابل این تیم قرار گرفتیم و روی همان ها کار کردیم. این دو بازی بازی های خوبی بودند علاوه بر بر این که به خصوص بوتان تیم های خوبی بودند به ما برای تجربه بیشتر بچه ها کمک کردند و می شود گفت برای ما بازی های بسیار خوبی بودند و حالا نظر ما این است که اگر تیمی در ایران آماده بود، این جا هم یک بازی داشته باشیم.

برای ارایه بازی های خوب در مرحله بعد به چه چیزهایی نیاز دارید؟

به طور حتم ما باید اردویی که مشابه تایلند است برگزار کنیم و امیدوارم بتوانیم چند بازی دوستانه با تیم های خوب ایرانی هم داشته باشیم تا آن مواردی را که می خواهیم در زمین پیاده کنیم و فکر می کنم اگر می توانستیم یکی دو لژیونر بگیریم خیلی خوب می شد چرا که هر سه تیم استرالیا، تایلند و فیلیپین علاوه بر ملی پوشانی که در اختیار دارند لژیونر هم دارند که این کار را حتما برای ما بسیار سخت می کند و اگر ما هم می توانستیم این کار را انجام دهیم خیلی خوب بود، از ایران که به دلیل نزدیک بودن به بازی های لیگ  نمی توانیم بازیکن کمکی ببریم چون تیم ها بازیکنان شان را می خواهند.

برخی از اهالی رسانه از پخش نشدن بازی ها و حتی نداشتن تصویری از بازی ها گلایه داشتند، نظر شما در این باره چیست؟

پیج باشگاه ما مرتب عکس می گذاشت و بازی ها را هم نشان دادند و خب ما لینک بازی ها را هم می فرستادیم و خیلی نمی توانم این مورد را بپذیرم.

پاداشی برای تزریق انگیزه از بعد مالی برای تیم در نظر گرفته شده است؟

در مورد پاداش ها یک سری کارها انجام شده ولی در کل بچه های من بحث شان قرارداد مالی با باشگاه است که به صورت حرفه ای و خوش قول انجام می دهد و فکر می کنم بچه های من بیشتر انگیزه شان موفقیت تیم و خوشحالی مردم است و می بینم که خوشحالی که به مردم می دهند بیشترین انگیزه برای شان است.

وضعیت قراردادهای تیم قهرمان ایران و نماینده ایران در آسیا به چه شکل است؟

قراردادها با مدیریت باشگاه است و بیشتر در جریان هستند.

خاتون بم

اسپانسرها برای حمایت از پرآوازه ترین تیم فوتبال زنان ایران ورود داشته اند؟

یک سری پیشنهادها به باشگاه شده که در این باره مدیرعامل و مالک باشگاه صحبت می کنند ولی در کل این که ما پخش تلویزیونی نداریم و فوتبال بانوان آن طور که باید دیده نمی شود و با این حساب اسپانسرها به شکل جدی ورود نمی کنند.

حرف پایانی شما برای این گفت و گو

از مسئولان شهرم مدیرعامل ارگ جدید که در همه حال به بچه ها انگیزه می دهد و پشت این تیم است تشکر می کنم و از مدیرعامل تیم جناب آقای دکتر اسماعیلی صمیمانه تشکر می کنم چرا که او از هزینه شخصی اش این تیم را حمایت می کند و به زنان بدون این که جنبه تبلیغاتی برایش داشته باشد و یا بخواهد دیده شود بها می دهد و از مردم کشورم که به نظرم یک ایران پشت تیم بود و حمایت ویژه ای از تیم داشتند واقعا سپاسگزارم و خیلی خوشحالم که خدا کمک کرد تا بتوانیم دل مردم ایران را شاد کنیم.

نسیم شیرازی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد