کتایون خسرویار در گفت وگو با تیتر کوتاه:

«خاتون بم» با حفظ اعتماد به نفس برنده بازی خواهد بود

در خط ها با هم جلو بروند و پاس کاری دقیقی انجام دهند تا بتوانند در زمین یعنی بین دفاع و هافبک های استرالیا جای خالی را پیدا و موقعیت سازی کنند به گل زنی هم میرسند. مطمئنم بازیکنان این تیم اگر بتوانند با اعتماد به نفس و اطمینان بازی کنند می توانیم استرالیا را شکست دهیم

«خاتون بم» با حفظ اعتماد به نفس برنده بازی خواهد بود

گروه ورزش تیترکوتاه – نسیم شیرازی: تیم «خاتون بم» که به جمع ۱۲ تیم نهایی جام باشگاه های آسیا راه پیدا کرده است امروز در اولین دیدار خود مقابل نماینده استرالیا قرار خواهدگرفت. خاتونی ها با بازیکنان همدلی که دارند در مرحله مقدماتی در گروه خود با شکست حریفان به عنوان تیم اول راهی مرجله نهایی شدند تا حالا با اضافه شدن ۸ تیم اسم و رسم دار که از مرحله مقدماتی معاف شده بودند جدی ترین رقابت هایش را پشت سر بگذارد و حتی در این مسیر سخت نگاهی هم به تاریخ سازی داشته باشد. تیم خاتون در دور مقدماتی در گروه چهار حضور داشت که با نتیجه دو بر یک از سد تیم کالج رویال تیمفو بوتان گذشت و با ۲ گل هم تیم کیچی هنگ کنگ را شکست داد تا حالا آن ها امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه با روحیه بالا مقابل نماینده سرسخت استرالیا «ملبورن سیتی» قرار بگیرد. جالب است بدانیم که در دوره قبل یعنی در سال ۲۰۲۳ تیم «اوراوا ردز» ژاپن قهرمان این جام شد و تیم «هیوندای استیل رد آنجلز» کره‌جنوبی در رده دوم قرار گرفت و تیم خاتون بم سال گذشته در دور گروهی حذف شده بود این در حالی است که این تیم در سال ۲۰۲۱ نایب قهرمان و در سال ۲۰۲۲ در منطقه غرب نایب قهرمان شد که این رقابت ها به دلیل شیوع کرونا ناتمام باقی ماند.

در این خصوص «کتایون خسرویار» که سابقه مربیگری تیم ملی فوتبال ایران را هم در کارنامه اش دارد در گفت و گو با تیترکوتاه گفت: تیم خاتون بم تجربه خیلی فوق العاده ای از حضورش در مسابقات مختلف به خصوص مسابقات بین المللی دارد و با تیم ها و بازیکنان بزرگ دنیا بازی کرده است.

خاتون بم .

وی افزود: بسیاری از بازیکنان تیم خاتون بم، بازیکنان تیم ملی هم هستند و همانطور که گفتم تجربه خیلی خوب بین المللی هم دارند و فردا در بازی با تیم استرالیا اگر بتوانند با اعتماد به نفس بازی کنند و با همدلی پا به زمین مسابقه بگذارند و یکدیگر را در زمین پیدا کنند مطمئن باشید که می توانیم از این تیم، بازی خیلی خوبی ببینیم.

خسرویار بیان کرد: فقط باید حواس شان را جمع کنند که همدیگر را خوب ببینند و همدل، همراه و کنار هم برای هدف شان بازی کنند.

وی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را هم دارد، توضیح داد: این که می گویم یکدیگر را خوب ببینند این است که بازیکنان از دروازه بان به خط دفاع، از دفاع به هافبک و از هافبک به فوروارد همه باید در اختیار تیم و تاکتیک کادرفنی باشند، هماهنگ و با سر بالا در تمام دقایق بازی آماده بمانند، آن ها باید بتوانند در جریان بازی همدیگر را ببینند و در طول بازی با هم حرف بزنند تا تیم از مسیر خود خارج نشود.

کتایون - خسرویار

وی که نامش بین ۱۰ ستاره فوتبال دنیا که باعث تغییر شده است دیده می شود، خاطرنشان کرد: اگر در خط ها با هم جلو بروند و پاس کاری دقیقی انجام دهند تا بتوانند در زمین یعنی بین دفاع و هافبک های استرالیا جای خالی را پیدا و موقعیت سازی کنند به گل زنی هم میرسند. مطمئنم بازیکنان این تیم اگر بتوانند با اعتماد به نفس و اطمینان بازی کنند می توانیم استرالیا را شکست دهیم.

به گزارش تیتر کوتاه در این جام تیم‌های «اوراوا ردز» ژاپن، «توکیو وردی بِلِزای» ژاپن، «امان کلوب» اردن، «الج ایشین اسکالارز» تایلند و «سوغدیانا جیزک» ازبکستان با یک قهرمانی رکورددار مشترک هستند و تیم‌های «هیوندای استیل رد آنجلز» کره‌جنوبی با ۲ نایب قهرمانی ششم، از میان تیم های ایرانی «شهرداری سیرجان» و «خاتون بم» ایران و همچنین «جیانگسو سونینگ» چین با یک نایب قهرمانی هفتم مشترک و تیم «گوکولام کرلا» هند با یک سومی در رده هشتم جای دارند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد