زنگ خطر برای تیم ملی فوتبال

حریفانی که جایی میان ۹۰ تیم برتر فوتبال جهان ندارند، زنگ خطر را برای کادر فنی تیم ملی ایران به صدا درآوردند.

زنگ خطر برای تیم ملی فوتبال

به گزارش گروه ورزشی تیترکوتاه: تیم ملی فوتبال ایران در فیفادی خرداد ماه و در شرایطی که سایر تیم‌های آسیایی با بزرگان جهان مانند آرژانتین و کلمبیا بازی می‌کنند، در تورنمنت کافا شرکت کرده است.

شاگردان امیر قلعه‌نویی تاکنون به مصاف افغانستان و قرقیزستان رفتند و در مجموع 11 بار موفق به گلزنی شدند. دیدارهایی که آمار انفرادی بازیکنان تیم ملی مانند بازی‌های ملی احسان حاج‌صفی و گل‌های مهدی طارمی و سردار آزمون را افزایش داد و به احتمال فراوان سبب صعود ایران در رده‌بندی فیفا خواهد شد.

نکته‌ای که در این تورنمنت ذهن اهالی فوتبال را به خود مشغول کرده، بسته نماندن دروازه تیم ملی ایران در دو مسابقه اخیر بود. هجومی بازی کردن بدون شک ممکن است خطرات بر دروازه تیم را افزایش می‌دهد و انتظار می‌رفت تیم ملی با ارائه بازی‌های هجومی، گل‌هایی نیز دریافت کند. با این حال نباید فراموش کنیم رقبای ایران در این دو مسابقه صاحب رتبه‌های 155 و 96 دنیا بوده‌اند و ایران در جام ملت‌های آسیا و جام جهانی، با رقبای بزرگتری مواجه خواهد شد.

در همین میان، قطر دو روز پیش دو بار به تیم رده 63 جهان یعنی جامائیکا دو گل زد و نسبت به رقبای تورنمنت کافا، قطعاً کار مدافعان ایران را دشوارتر خواهد کرد. تاجیکستان در سال 2023 پیش از ایران مقابل میانمار، هند و افغانستان به میدان رفت و در همه  این دیدارها یک گل زد که همین اتفاق مقابل ایران تکرار شد! دروازه ملی‌پوشان در دو دیدار قبلی خود با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی (برابر روسیه و کنیا) هم بسته نماند تا ایران با قلعه‌نویی کلین‌شیت نکرده باشد.

 

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها