گزینه نهایی استقلال کیست؟

امیری معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: گزینه نهایی استقلال همچنان جواد نکونام است و سرمربی استقلال فردا بطور قطعی معرفی می شود.

گزینه نهایی استقلال کیست؟

به گزارش گروه ورزشی تیترکوتاه: علی امیری معاون ورزشی باشگاه استقلال با تائید مذاکرات با جواد نکونام به عنوان تنها گزینه مد نظر مدیران این باشگاه از اعلام نام سرمربی این تیم طی امروز و یا نهایتا فردا خبر داد و گفت : مذاکرات خوبی با نکونام داشتیم او در بالاترین سطح فوتبال ایران و دنیا یعنی لالیگا بازی کرده و تجربه چند بار حضور در جام جهانی را در کارنامه دارد ، اینکه در بعضی محافل مطرح می شود که استقلال در این فصل نیاز به آرامش دارد درست اما حضور نکونام به عنوان یک استقلالی با تجربه در بحث بازیگری و حالا بعد از چند فصل حضور در لیگ در قامت سرمربیگری برای استقلال فرصت و برای نکونام افتخاریست که در استقلال پر هوادار باشد .

در هر صورت گزینه نهایی باشگاه استقلال جواد نکونام است و ما تا فردا سه شنبه منتظر  جواد خواهیم ماند و انشالله در صورتی که مشکلی خاص پیش نیاید با او قرار داد امضا خواهیم کرد .

امیری در خصوص اینکه اگر جواد نکونام نتواند در استقلال حضور پیدا کند چه اتفاقی می افتد  گفت :در جلسات هیات مدیره و کمیته فنی در روزهای گذشته برنامه دوم برای سرمربیگری در نظر گرفته شده واما اولویت با نکونام است .

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها