اختصاصی تیترکوتاه؛

۵ ایرلاین برتر دنیا را می شناسید؟

بر اساس گزارش اسکای ترکس ۱۰ ایرلاین برتر دنیا در سال گذشته انتخاب شدند.

۵ ایرلاین برتر دنیا را می شناسید؟

به گزارش تیترکوتاه، انتخاب یک ایرلاین خوب برای سفرهای هوایی، یکی از مهمترین بخش های سفرهای طولانی مدت هستند. انتخاب ایرلاین خوب شامل کیفیت پذیرایی، کیفیت هواپیماها، خوش برخوردی مهمانداران و مواردی از این دست هستند.

معمولا موسسات هوایی مختلفی در طول سال اقدام به ارائه لیست هایی از بهترین ایرلاین های دنیا می کنند اما تنها تعداد محدودی از آن ها اعتبار خوبی در میان ایرلاین های جهانی دارند که یکی از این موسسات اسکای ترکس است. این موسسه در اقدامی لیست بهترین ایرلاین های سال گذشته را اعلام کرده است که در ادامه نگاهی به رتبه های پنجم تا اول خواهیم داشت. 

 

۵- ژاپن ایرلاین 

 

سنگاپور ایرلاین

 

خطوط هوایی ژاپن در سال ۱۹۵۱ تاسیس شد و دارای ناوگان مدرن بیش از ۲۳۰ هواپیما است. آنها از شرکت های هواپیمایی برتر جهان هستند و در سال ۲۰۰۷ به اتحاد oneworld پیوستند. خطوط هوایی ژاپن با چهار مرکز اصلی در توکیو، اوزاکا، ناگویا و اوکیناوا به ۹۵ مقصد در ۲۰ منطقه خدمات رسانی می کند. خط هوایی با تاریخچه غنی و شهرت برای تعریف ماهیت مهمان نوازی سنتی ژاپنی و متعهد است که بالاترین سطح ایمنی پرواز و کیفیت عالی را در هر جنبه از خدمات خود به مهمانان ارائه دهد.

۴- امارات

 

امارات

 

امارات به عنوان یکی از بهترین ایرلاین های منطقه خاورمیانه یک هاب مسافرتی برای مردم دنیا هم تبدیل شده است. این ایرلاین اکنون ناوگانی شامل ۲۶۲ هواپیما در اختیار دارد که به ۱۵۲ مقصد جهان نیز پرواز می کند. در سال ۲۰۲۰ و در میانه وضعیت اضطراری دنیا به خاطر همه گیری بیماری کرونا، شرکت هواپیمایی امارات بود که ۱۵.۸ میلیون مسافر را در دنیا جا به جا کرد و یک رکورد شگفت انگیز برای خود به ثبت رساند.

 

۳- ANA All Nippon Airways

 

آنا ژاپن

 

آنا در سال ۱۹۵۲ با ناوگان دو هلیکوپتر تأسیس شد و با ۸۲ مسیر بین المللی و ۱۱۸ مسیر داخلی به بزرگترین شرکت هواپیمایی ژاپن و همچنین یکی از مهم ترین خطوط هوایی در آسیا تبدیل شد. ANA یک مدل هاب دوگانه منحصر به فرد را ارائه می دهد که مسافران را قادر می سازد به توکیو سفر کرده و از طریق دو فرودگاه در کلان شهر توکیو، ناریتا و هاندا، به مقاصد مختلف در سراسر ژاپن متصل شوند، و همچنین اتصالات همان روز را بین شهرهای مختلف آمریکای شمالی، آسیایی و چینی ارائه می دهد. ANA از سال ۱۹۹۹ عضو Star Alliance بوده است.

 

2- هواپیمایی قطر

 

قطر ایرویز

 

قطر ایرویز هواپیمایی ملی کشور قطر است. نکته بسیار مهم در مورد این ایرلاین تمرکز آن ها به هواپیما و خدمات داخلی آن است از جمله: راحتی، غذاهای خوب، جدیدترین سرگرمی های صوتی و تصویری در پرواز، جوایز و ناوگان هواپیماهای مدرن با میانگین سنی حدود ۵ سال. قطر ایرویز با ناوگانی متشکل از ۲۰۰ هواپیما به بیش از ۱۵۰ مقصد تجاری و تفریحی کلیدی در سراسر جهان خدمات رسانی می کند. این ایرلاین به استرالیا، آسیا، اروپا، خاورمیانه، آفریقا، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی پرواز می کند.

 

۱- خطوط هوایی سنگاپور

 

سنگاپور ایرلاین

 

موفقیت خطوط هوایی سنگاپور ناشی از تعهد آن به خدمات مشتریان است. منوهای داخل پرواز در همه کلاس‌های خدمات، غذاهای لذیذی را ارائه می‌دهند که توسط گروهی از سرآشپزهای مشهور بین‌المللی ایجاد شده‌اند، و همه مشتریان می‌توانند از پیشرفته‌ترین سیستم سرگرمی شرکت هواپیمایی که انتخاب گسترده‌ای از فیلم، موسیقی را ارائه می‌دهد، لذت ببرند. و بازی ها خطوط هوایی سنگاپور همراه با بازوی حامل اقتصادی خود، Scoot، ناوگانی متشکل از ۱۸۰ هواپیما را با یک شبکه مسافربری ترکیبی که بیش از ۱۱۰ مقصد را در بر می گیرد، اداره می کند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها