سفر ۳ روزه به اردبیل چقدر پول می خواهد؟

در این مطلب به بررسی قیمت تور هوایی اردبیل برای سفر در خرداد ۱۴۰۳ می‌پردازیم.

سفر ۳ روزه به اردبیل چقدر پول می خواهد؟

اردبیل، شهری که در شمال غرب ایران واقع شده، به عنوان نگین آذربایجان شناخته می‌ شود. این شهر با جاذبه‌ های گردشگری طبیعی و تاریخی فراوان، هرساله میزبان گردشگران بسیاری از سراسر ایران و جهان است. از جمله جاذبه‌ های طبیعی اردبیل می‌ توان به دریاچه شورابیل، جنگل فندقلو، سرعین و چشمه‌ های آبگرم آن، نئور، گردنه حیران و ... اشاره کرد. همچنین، بقعه شیخ صفی‌ الدین اردبیلی، موزه اردبیل، بازار بزرگ اردبیل، پل قدیر، خانه‌ های تاریخی و مساجد قدیمی از جمله جاذبه‌ های تاریخی این شهر هستند.

طبیعت بکر و آب و هوای خنک و کوهستانی اردبیل در فصل بهار و تابستان، آن را به مقصدی ایده‌ آل برای سفر و تفریح تبدیل کرده است. در فصل زمستان نیز، پیست‌ های اسکی این استان پذیرای علاقه‌ مندان به ورزش‌ های زمستانی هستند.

هزینه سفر به اردبیل، بسته به نوع سفر، فصل سفر، مدت زمان اقامت و محل اقامت، می‌ تواند متفاوت باشد. با این حال، به طور کلی، اردبیل را می‌ توان شهری با قیمت‌های مناسب برای سفر دانست.

هزینه دو شب اقامت در یک هتل سه ستاره حدود سه میلیون و ۴۵۰ هزار تومان اعلام شده است. این در حالی است که اقامت در هتل سه ستاره دیگری حدود چهار میلیون و ۳۵۰ هزار تومان خرج دارد.

دو شب اقامت در هتل پنج ستاره پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سه شب اقامت هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان هزینه دارد.

برای اطلاع از قیمت دقیق اقامت در هتل‌های اردبیل (مخصوص این تور) جدول زیر را بخوانید.

قیمت تور هوایی اردبیل (خرداد ۱۴۰۳)

هتل درجه ستاره قیمت دو شب اقامت قیمت چهار شب اقامت
نگین ۳ ستاره ۳,۴۵۰,۰۰۰ ۴,۱۵۰,۰۰۰
سارای ۳ ستاره ۳,۵۰۰,۰۰۰ ۴,۲۰۰,۰۰۰
هتل ایده آل بوتیک ۳ ستاره ۳,۶۵۰,۰۰۰ ۴,۲۵۰,۰۰۰
ملل ۳ ستاره ۴,۳۵۰,۰۰۰ ۵,۴۵۰,۰۰۰
یاکاموز ۵ ستاره ۵,۸۰۰,۰۰۰ ۷,۶۰۰,۰۰۰
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر