تیتر کوتاه گزارش می دهد؛

الزامات ورود گردشگران ایرانی به گرجستان + سند

گرجستان به عنوان یکی از مقاصد اصلی ایرانی ها برای سفرهای خارجی هر ساله دستورالعمل جدیدی را صادر می کند که در جدیدترین نسخه این دستورالعمل، همچنان وضعیت سختگیرانه ای نسبت به ایرانی ها دیده می شود.

الزامات ورود گردشگران ایرانی به گرجستان  + سند

سیاست های خارجی هر کشور با دیگر کشورهای دنیا نسبت به میزان روابط دیپلماتیک و سابقه این رابطه ترسیم می شود. کشورهایی که گذشته تاریخی مختوشی با یکدیگر دارند معمولا در روابط تجاری، سیاسی و حتی گردشگری نگاه متفاوتی داشته و حتی قوانین سختگیرانه تری در مقابل هم وضع می کنند. 

در همین راستا و به دلیل ورود تعداد زیادی گردشگر ایرانی به گرجستان به صورت سالانه، این کشور قوانین خاصی در مقابل گردشگران ایرانی قرار داده تا از وضعیت آن ها در کشور خود مطلع بوده و همچنین از برگشت گردشگران ایرانی به کشور نیز مطمئن باشد. 

در جدیدترین بخشنامه ای که کیش ایر، به عنوان یکی از شرکت هایی که پروازهای منظم به مقصد گرجستان دارد به آژانس های گردشگری ارسال کرده، قوانین جدید ورودی به گرجستان به شرح زیر هستند: 

  1.  ارائه بلیت رفت و برگشت، واچر تایید شده هتل، بیمه مسافرتی برای ورود به خاک گرجستان الزامی است. 
  2.  همراه داشتن حداقل ۱۰۰ دلار به ازای هر نفر برای هر شب اقامت در گرجستان 
  3. تمامی مسئولیت های شامل نقض مدارک یا جعلی بودن مدرک های ارائه شده توسط پلیس مرزی گرجستان بررسی شده و برخورد قانونی خواهد داشت. 

Y9-3377-1

با شرایطی که گرجستان برای ورود گردشگران ایرانی به خاک این کشور وضع کرده است بازهم شاهد برگزاری تورهای روزانه به مقصد تفلیس و باتومی هستیم که قیمت این تورها برای هتل ۳ ستاره از هر نفر ۱۷.۶۰۰.۰۰۰ تومان آغاز می شود. 

 

محمد امین زمانی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر