در چابهار کجا بمانیم؟

اگر تصمیم گرفته‌اید که در سفر بعدی خود به چابهار بروید، باید فکری هم به حال اسکان در این شهر بکنید. سفرتان هر چقدر هم کوتاه باشد، باید جایی باشد که در آن استراحت کنید و بخوابید.

اگر تصمیم گرفته‌اید که در سفر بعدی خود به چابهار بروید، باید فکری هم به حال اسکان در این شهر بکنید.
سفرتان هر چقدر هم کوتاه باشد، باید جایی باشد که در آن استراحت کنید و بخوابید. البته با توجه به جذابیت های بسیاری که شهر چابهار دارد، این گزینه را جدی بگیرید؛ چون برای تماشای آن‌ها باید حداقل سه روز وقت بگذارید؛ پس، حتما به سراغ هتل‌های خوب این شهر بروید و بعد از خرید بلیط چابهار، هتل مناسبی در این شهر رزرو کنید.
 با توجه به پیشرفت گردشگری بسیار چابهار، این شهر هتل‌های بسیاری دارد. اگر طرفدار دریافت بهترین خدمات و هتل لوکس باشید، این شهر گزینه‌های مناسبی برایتان دارد. علاوه‌بر این، در چابهار برای سفرهای اقتصادی هم گزینه‌های مناسبی وجود دارند. در ادامه، 7 هتل در بندر چابهار را به شما معرفی می‌کنیم که هر فرد بتواند سلیقه مناسب خود را در میانشان پیدا کند. البته این شهر اقامتگاه‌های بسیاری دارد که این 7 مورد تنها بخش کوچکی از آن هستند.

 

هتل لیپار

اگر دلتان می‌خواهد علاوه‌بر لذت بردن از ساحل، به مراکز خرید هم نزدیک باشید، اتاقتان را در هتل لیپار رزرو کنید. لیپار که نام یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های شهر چابهار به حساب می‌آید؛ در منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار ساخته شده ‌است. این هتل 3 طبقه و حدود 110 اتاق دارد. این هتل 5 ستاره علاوه‌بر خدمات معمول، سالن ورزشی و بیلیارد هم دارد؛ بنابراین، اگر تهیه بلیط چابهار نگرانتان کرده‌ است که نتوانید ورزش خود را در طول سفر ادامه دهید، می‌توانید سری به هتل لیپار این شهر بزنید.

هتل لاله

اگر به‌دنبال هتلی در چابهار هستید که قیمت رزرو آن مناسب باشد، هتل لاله این شهر محل مناسبی است. این هتل روبه‌روی پارک الغدیر خیابان امام خمینی ساخته شده‌است. هتلی 4 ستاره و در دو طبقه که در مجموعه خود رستورانی با ظرفیت 90 نفر هم دارد. اگر دلتان بخواهد که زودتر به ساحل برسید، فاصله هتل لاله با ساحل تنها به اندازه 5 دقیقه پیاده‌روی است؛ بنابراین، زمانی‌که در این هتل مستقر شوید، در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید به ساحل و آرامش آن پناه ببرید.

هتل شاهان

اگر به شما بگویند که هتل شاهان یک‌طبقه است؛ حتما فکر می‌کنید که اقامتگاه کوچکی خواهد بود که رزرو آن نمی‌تواند انتخاب خوبی باشد؛ اما این‌طور نیست. هتل شاهان در باغ بزرگی ساخته شده ‌است که حدود 100 اتاق دارد. هتل 4 ستاره‌ای که رستوران آن می‌تواند به‌طور هم‌زمان پذیرای ۶۰۰ نفر باشد. علاوه‌بر این، ظرفیت پارکینگ این هتل 200 خودرو است؛ بنابراین اگر با ماشین شخصی خود راهی این شهر شده‌اید؛ رزرو اتاق در این هتل انتخاب مناسبی برای شما به‌حساب می‌آید. این هتل هم به ساحل نزدیک است و تنها حدود ۵ دقیقه با آن فاصله دارد.

هتل فردوس

اگر به همراه خود کودکی دارید، در اتاق بازی هتل فردوس می‌تواند تا مدت طولانی سر او را گرم کنید. یکی از هتل‌های دیگر بندر چابهار، هتل فردوس است که فاصله کمی با ساحل و مرکز خرید چابهار دارد. فردوس هتل 4 ستاره‌ای است که 79 اتاق دارد. علاوه‌بر این، امکان پذیرایی به‌طور هم‌زمان برای 83 نفر در رستوران این هتل فراهم است. همین‌‌طور، خبر خوش برای بسیاری از والدین این است که در هتل فردوس، اقامت کودکانی که کمتر از 6 سال سن دارند، رایگان می‌باشد؛ بنابراین، اگر کودکی کوچک به همراه خود دارید، این هتل مناسب شما خواهد بود.

 

هتل آذین

برای بودجه‌های متوسط اقامتی، هتل 3 ستاره آذین یک انتخاب مناسب است. این هتل ساختمانی 2 طبقه است که 22 اتاق دارد. اگر به انتهای بلوار شهید ریگی چابهار برسید، هتل آذین در تقاطع بلوار قدس و در اسکله شهید بهشتی قرار دارد. هتل آذین هم با ساحل فاصله کمی دارد؛ بنابراین، هر وقت که بخواهید، می‌توانید خودتان را به آرامش دریا برسانید.

هتل آپارتمان شوهاز

ممکن است بخواهید تمام اوقات سفرتان را به گشت ‌و گذار در شهر اختصاص دهید؛ به همین خاطر، بهتر است در جایی بمانید که لازم نباشد بخش زیادی از هزینه سفرتان را به محل اقامت خود اختصاص دهید. هتل آپارتمان شوهاز ساختمانی 3 طبقه است که 30 اتاق دارد. وقتی از بلوار امام خمینی به 4راه یخسازی برسید؛ شوهاز در تقاطع جمهوری آن قرار دارد. در این هتل آپارتمان خبری از رستوران نیست و امکانات رفاهی مانند لابی، استخر و اینترنت هم ندارد.

هتل سپیده

اگر دلتان نمی‌خواهد که برای محل اسکان خود هزینه بالایی در نظر بگیرید، بهتر است به هتل سپیده این شهر سر بزنید. هتل 2 ستاره‌ای که علاوه‌بر اتاق، رستورانی هم در مجموعه خود دارد. تعداد اتاق‌های این هتل ۵۰ عدد است و در رستوران آن به‌طور هم‌زمان می‌توان میزبان 150 نفر بود. پارکینگ این مجموعه هم برای 30 خودرو فضای رایگان دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

رزرو آسان هتل به همراه خرید بلیط چابهار ارزان در فلای تودی

اگر تصمیم سفر به بندر چابهار را دارید، همه کارهای لازم خود را در سایت فلای تودی انجام دهید. به این سایت سر بزنید و بلیط چابهار خود را برای هر تاریخی که مایلید، بخرید. اگر عجله‌ای برای سفر ندارید؛ از تقویم و نمودار قیمتی سایت استفاده و بلیط خود را از سایر جاها ارزان‌تر تهیه کنید؛ چون با این خدمات می‌توانید بلیط‌های ارزان‌تر را ببینید و آن گزینه‌ای را انتخاب کنید که قیمت پایین‌تری نسبت به بقیه دارد. علاوه‌بر خرید بلیط، تمام هتل های چابهار را می‌توانید در این سایت رزرو کنید.
 فلای تودی تخفیف‌های استثنایی برای دریافت خدمات بیشتر از این سایت فراهم کرده ‌است. اگر بخواهید هتل محل اقامتتان را هم در این سایت رزرو کنید، تخفیف خوبی دریافت خواهید کرد.

 

رپورتاژ
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر