منطقه ۱۶ تهران نونوار می شود

شهردار منطقه ۱۶ پایتخت از احداث ۲۰ پروژه جدید در این منطقه خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تمام پروژه‌های باقی مانده تا انتهای سال به پایان برسد.

منطقه ۱۶ تهران نونوار می شود

افزایش امکانات شهری می‌تواند منجر به بهبود چشمگیری در کیفیت زندگی شهروندان شود. این امکانات شامل ساخت و بهبودبخشی از ترابری عمومی، پارک‌ها و فضاهای سبز، ایجاد مراکز خرید و تفریح، ایجاد مراکز فرهنگی و هنری، پیاده‌روها و دوچرخه‌راه‌ها، ایجاد برقراری سیستم‌های پایدار برای مدیریت پسماند، بهبود زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات و آموزش به شهروندان در خصوص حفظ امکانات عمومی می‌شود.

محمدامین سالاری پور روز شنبه با اشاره به فعالیت‌ها و خدمات صورت گرفته و آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۶ تهران، اظهار کرد: سال گذشته ۱۱ پروژه احداثی داشتیم که باعث جلب رضایت حداکثری شهروندان منطقه شد.

شهردار منطقه ۱۶ ادامه داد: پروژه شهربانو در ابعاد چهار هزار و ۸۰۰ مترمربع زیرساخت به سرانه فرهنگی و اجتماعی منطقه اضافه می‌کند که مختص به بانوان خواهد بود.

وی افزود: چندین مجموعه ورزشی از جمله زورخانه و سالن کشتی در این منطقه در دست طراحی و احداث است تا شهروندان به سهولت از این مجموعه‌ها استفاده کنند.

سالاری پور با اشاره به انعقاد قرارداد تقاطع غیر همسطح در پل بعثت به طول دو کیلومتر و ۵۰۰ متر به سمت شرق به غرب و بلعکس، گفت: این تقاطع غیر همسطح می‌تواند از حجم ترافیک کم کرده تا شهروندان مسیر راحت تری را طی کنند.

وی با اشاره به ساخت پارکینگ زیر سطحی در محله جوادیه تاکید کرد: در حال ساخت یک پارکینگ زیر سطحی هستیم که دو طبقه منفی داشته و در بالای آن یک مجموعه ورزشی قرار دارد که تا پایان امسال تکمیل شده و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار منطقه ۱۶ یادآور شد: در سال گذشته ۸۰ پروژه توسعه محلی داشتیم که تمام آنها تکمیل شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت و در امسال نیز ۱۲۴ پروژه شهری و توسعه محلی خواهیم داشت که تعدادی شروع شده و تعدادی در مرحله انعقاد قرارداد است.

منبع: ایرنا
برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها