در بریتانیا؛

بوی افزایش حقوق فرهنگیان به مشام می رسد + جزئیات

اقتصاددانان بریتانیا می‌گویند که موافقت با افزایش حقوق ۵.۵ درصدی برای دولت هزینه‌ای اضافی معادل ۳.۵ میلیارد پوند خواهد داشت که می‌تواند از طریق افزایش مالیات‌ها تأمین شود.

بوی افزایش حقوق فرهنگیان به مشام می رسد + جزئیات

به گزارش تیترکوتاه - رهبر حزب کارگر بریتانیا، قصد دارد به معلمان و پرستاران حقوقی بالاتر از نرخ تورم بدهد، حتی با وجود هشدارهایی که می‌گویند این افزایش حقوق ممکن است نیاز به مالیات‌های بیشتر یا قرض گرفتن پول داشته باشد.

به نقل از تلگراف بنیادهای مستقل بررسی حقوق که نماینده ۵۱۴,۰۰۰ معلم و ۱.۳۶ میلیون کارمند NHS (سرویس بهداشتی ملی بریتانیا) هستند، پیشنهاد کرده‌اند حقوق‌ها حدود ۵.۵ درصد افزایش یابد. اما حزب کارگر برای این افزایش فقط ۳ درصد بودجه‌گذاری کرده است و پول اضافی ممکن است فقط از طریق قرض بیشتر، مالیات‌های بالاتر یا کاهش هزینه‌ها تأمین شود.

اگر استارمر (رهبر حزب کارگر بریتانیا) به پیشنهاد ۵.۵ درصدی تن ندهد یا نتواند آن را به طور کامل تأمین کند، ممکن است با اتحادیه‌ها که تهدید به اعتصاب کرده‌اند، درگیر شود که خلاف خواسته وی است.

اقتصاددانان بریتانیا می‌گویند که اگر حقوق معلمان و پرستاران ۵.۵ درصد افزایش یابد، برای دولت هزینه‌ای اضافی حدود ۳.۵ میلیارد پوند خواهد داشت. اگر این درصد افزایش به کل بخش عمومی تعمیم داده شود، هزینه اضافی می‌تواند به ۱۰ میلیارد پوند برسد.

سخنگوی حزب کارگر گفته است که هنوز تصمیم نهایی درباره میزان افزایش حقوق گرفته نشده و دولت باید با وضعیت مالی دشوار کشور سازگار باشد. اتحادیه‌ها همچنین هشدار داده‌اند که اگر دولت نتواند افزایش حقوق را به طور کامل تأمین کند، ممکن است به اعتصاب بیافتند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    سلام به ما چه ربطی داره

  • کورش شوقی الکوهی

    آخه مرد ناحسابی مرض داری معلمان را سر کار مییزاری تیتر میی زنی) بوی افزایش حقوق معلمان به مشام می رسد بعد خبر از معلمان بریتانیایی می دهی

  • محمد

    این جماعت خبرنگار

    فقط بیمار هستند
    آخه این تیتر شما
    چه ربطی به ایران و ایرانیان
    وبخصوص مافرهنگیان داره
    فقط خاک توی سرت بااین شیطنت‌های خاص

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر