اختصاصی تیتر کوتاه؛

اقدامی ویژه از نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو ۲۰۲۴

برگزاری سمینارها و کلاس های آموزشی در نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو ۲۰۲۴ گامی مثبت در جهت تبادل دانش و تجربیات بین متخصصان صنعت خودرواست.

اقدامی ویژه از نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو ۲۰۲۴

نمایشگاه اتومبیلیتی ۲۰۲۴ مسکو، در ۴ روز از دوشنبه، ۱۹ آگوست تا پنجشنبه، ۲۲. آگوست ۲۰۲۴ (۲۹ مرداد تا ۱ شهریور ۱۴۰۳) در مسکو برگزار می‌شود. بیست و هشتمین دوره نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو با حضور ۱۵۸۵ شرکت فعال در صنعت خودرو از ۲۱ کشور و در مساحتی معادل ۶۰ هزار متر مربع در مرکز نمایشگاهی مدرن مسکو (IEC Expocentre ) برپا می شود.

برگزاری سمینارها و کلاس‌های آموزشی در نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو تاثیرات بسیار مثبتی دارد. این برنامه‌ها فرصت مناسبی را برای تبادل دانش و تجربیات بین متخصصان صنعت خودرو فراهم می‌کنند. شرکت‌کنندگان می‌توانند با آخرین تکنولوژی‌ها، روش‌های نوین تعمیر و نگهداری، و استانداردهای جدید آشنا شوند. این تعاملات نقش موثری در بهبود کیفیت خدمات، افزایش مهارت‌های فنی تکنسین‌ها، و ارتقاء بهره‌وری در کارگاه‌های تعمیر خودرو دارد. همچنین، این آموزش‌ها می‌توانند به ارتقای سطح دانش و تخصص کارکنان و در نتیجه بهبود رضایت مشتریان منجر شوند که در نهایت به رشد و توسعه صنعت خودرو کمک شایانی می‌کند.

یک بخش جدید به نام "آکادمی MIMS" در نمایشگاه اتومبیلیتی ۲۰۲۴ اضافه شده است. آکادمی MIMS محلی خواهد بود که در آن متخصصان آموزش و مدیران از شرکت‌های برجسته خدمات ایستگاه‌ها، مجموعه‌ای از سمینارها و کلاس‌های آموزشی درباره انتخاب تکنسین‌ها و روش‌های کار در بازار خودرو برگزار می‌کنند.

نکات کلیدی که در این آکادمی در نظر گرفته شده است شامل:

  • کنفرانس‌ها و کلاس‌های تخصصی برای آموزش و جذب کارکنان
  • جلسات آموزشی با هدف بررسی جزییات سرویس خودرو
  • چگونگی انتخابت خدمات و لوازم یدکی خودرو
  • عیب یابی و نگهداری کامیون طی یک جلسه کاری ویژه

علاوه بر این، در طول عملیات سایت، مرکز مهندسی SMART جلسات آموزشی عملی در مورد تعمیر و نگهداری خودرو برگزار خواهد کرد.

لازم به ذکر است که برای همه شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان MIMS Automobility Moscow ۲۰۲۴، شرکت در رویدادهای آکادمی MIMS رایگان است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد