اجاره آپارتمان در تهران با ودیعه ۵۰۰ میلیونی + جدول

در این گزارش مشخصات واحدهای مسکونی را مشاهده می کنید که می توانید با مبلغ ودیعه ۵۰۰ میلیون تومان در تهران اجاره کنید.

اجاره آپارتمان در تهران با ودیعه ۵۰۰ میلیونی + جدول

میزان بودجه مورد نیاز برای رهن و اجاره واحدهای مسکونی با متراژ متفاوت در نقاط مختلف تهران، متفاوت است. امکانات در نظر گرفته برای هر آپارتمان نیز قطعا بر نرخ اجاره مسکن تاثیرگذار است.

اگر قصد اجاره خانه در تهران را دارید و حداکثر ودیعه شما ۵۰۰ میلیون تومان است این گزارش را از دست ندهید.

در آگهی‌های امروز هفتم خرداد ۱۴۰۳، با بودجه ۵۰۰ میلیون تومان می‌توانید واحدی ۶۳ متری در محله دروازه شمیران را که ۶ سال از ساخت آن می‌گذرد اجاره کنید. کرایه ماهیانه این واحد هفت میلیون تومان است. اما اگر با این بودجه به دنبال رهن کامل خانه هستید، می‌توانید در محله قیام یک واحد نوساز ۶۰ متری را رهن کامل کنید.

برای اجاره یک آپارتمان با متراژ ۱۱۰ متر و دو اتاق خواب در شهرآرا با سن بنای ۶ سال به ودیعه ۵۰۰ میلیون تومان و پرداخت اجاره ماهیانه ۲۵ میلیون تومان نیاز دارید.

در محله اباذر، واحد آپارتمانی ۹۵ متری با دو اتاق خواب ساخت سال ۱۳۸۷ با ودیعه ۵۰۰ میلیون تومانی قابل اجاره است. کرایه ماهیانه این واحد، ۲۲ میلیون تومان اعلام شده است. همچنین، با این مبلغ ودیعه می‌توانید آپارتمانی ۲۰ ساله با متراژ ۱۰۰ متر در «ازگل» را اجاره کنید. کرایه ماهیانه این واحد ۲۰ میلیون تومان است.

واحد دیگری با متراژ ۶۳ متر، ساخت سال ۱۳۸۹ به همراه دو اتاق خواب در محله کمیل، با پول پیش ۵۰۰ میلیون تومان و کرایه ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان اجاره داده می‌شود.

برای اطلاع دقیق از قیمت اجاره آپارتمان‌های دیگر و مشخصات آنها جدولی که در ادامه آماده کرده‌ایم بخوانید؛

اجاره-مسکن

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • مهندس

    عدد و رقم هاتون خیلی کمتر از واقعیت هست حداقل در مورد مناطقی که من دنبال خانه گشتم

  • ناشناس

    فکرمی‌کنم اجاره به انصاف صاحب خانها بستگی داره به هم رحم کنیم بدنیست

  • کدخدا

    متاسفانه حتی در مناطق جنوبی تهران هم اجاره بها و ودیعه بسیار بالا است واز این بدتر قیمت ودیعه و اجاره بها در شهرهای اطراف تهران است مثل پردیس که پا به پای تهران بالا آمده است و دیگر امکان اجاره در این شهر هم وجود ندارد با این وضع فقط می‌شود کنار پلها و پارک‌ها بیتوته کرد واقعا دارم دیوانه میشوم

  • ناشناس

    سلام زن بی سرپرستم سرع دارم با چندتا بچه پول اجاره یه اتاق ندارم .به من دیگر نسیه نمیدن خوراکی.تروخدااکمکمکنید

  • ناشناس

    خدا لعنت کنه باعثو بانی گرونیه مسکنو آخه ی کارمند ی کارگر ی بازنشسته چقدر حقوق میگیره که اینقدر کرایه خونه بده یکم به ما رحم کنید خونه باید مجانی بشه چون این حقوقای کم خرج نون و پنیر ماها نمیشه چه برسه کرایه خونه.

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر