قیمت آپارتمان از شمال تا جنوب تهران + جدول

در این گزارش نگاهی به آخرین قیمت واحدهای مسکونی با متراژ متفاوت در تهران می اندازیم. تفاوت قیمت مسکن از شمال تا جنوب پایتخت به شدت قابل توجه است.

قیمت آپارتمان از شمال تا جنوب تهران + جدول

بازار مسکن با وجود شرایط رکود و افزایش نرخ تورم هنوز هم در برخی نقاط پایتخت رونق نسبی را در بازه های زمانی خاص تجربه می کند. مناطقی از تهران به دلیل امکانات ویژه و قیمت مناسب واحدهای مسکونی نسبت به سایر مناطق، معاملات خرید و فروش بیشتری را شاهد هستند.

مشاوران ملکی معتقد هستند که بازار ملک اغلب تحت تاثیر نوسانات دلار است و چشم معامله‌گران به اخبار و نرخ روز ارز دوخته شده اما با این حال، افرادی هستند که ملک خود را در این شرایط معامله می‌کنند.

واسطه‌گران ملکی در پایتخت می‌گویند، تا به این لحظه انتخابات تیرماه اثر خاصی بر بازار مسکن نداشته و همچنان وضعیت معاملات مانند پیش از جریان انتخابات در رکود قرار دارد و به اعتقاد آنها، قیمت‌ها نیز تغییر محسوسی نداشته است.

سهم فایل‌‌‌های رهن کامل در بازار اجاره مسکن دو منطقه پرتقاضای تهران کاهش یافت.

در مجموع از نظر مشاوران ملکی، بازار ملک اغلب تحت تاثیر نوسانات دلار است و چشم معامله‌گران به اخبار و نرخ روز ارز دوخته شده اما با این حال، افرادی هستند که ملک خود را در این شرایط معامله می‌کنند.

در بخش خریدوفروش، به گفته آنها، قیمت‌ها تغییر چندانی نداشته و ثابت مانده است، اما گفته می‌شود که به دلیل نزدیک شدن به فصل جابه‌جایی‌ها، بازار رهن و اجاره در حال داغ شدن است و البته از افزایش حدود ۳۵ تا ۴۰ درصدی این بازار نسبت به سال گذشته خبر می‌دهند.

در محله باغ فیض، واحدی ۸۵ متری و ۳ سال ساخت، ۱۰ میلیارد تومان و در محله پاتریس لومومبا آپارتمانی ۱۳۲ متری و ۲۸ سال ساخت، ۱۳ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

در میرداماد، واحدی ۱۵۲ متری و ۱۸ سال ساخت، ۱۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و در محله سعادت‌اباد، واحدی ۱۴۰ متری و ۱۷ سال ساخت، ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت-مسکن

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر