خرید آپارتمان در کدام فاز پردیس به صرفه تر است؟ + جدول قیمت

قیمت مسکن در شهر جدید پردیس بر اساس فازهای مختلف آن، متفاوت است. در این گزارش مشخصات و قیمت واحدهای مسکونی در پردیس را مشاهده می کنید.

خرید آپارتمان در کدام فاز پردیس به صرفه تر است؟ + جدول قیمت

از زمان ساخت شهر پردیس تاکنون، امکانات بسیاری برای رفاه ساکنان آن فراهم شده است. ساخت مسکن در چند سال اخیر در پردیس سرعت گرفته و به دلیل مناسب بودن قیمت واحدهای مسکونی نسبت به تهران، بسیاری از پایتخت نشینان اقدام به خرید یا رهن و اجاره خانه در این شهر تازه ساخت کرده اند.

یک واسطه‌گر ملکی در فاز ۵ پردیس مدعی شد که هم‌اکنون متقاضی خرید مسکن در پردیس وجود دارد اما بیشتر معاملات مسکن در فازهای ۸ و ۱۱ مشاهده می‌شود. وی علت تقاضای بیشتر در فازهای ذکر شده را اجرا و ساخت آپارتمان‌ها توسط شرکت کوزو ترکیه در فاز ۱۱ و امکاناتی همچون پارکینگ مسقف و متراژ بزرگ‌تر در فاز ۸ دانست.

وی همچنین خاطر نشان کرد: از فروردین ماه، شاهد افزایش ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومانی قیمت‌ها بوده ایم، اما پس از شهادت رئیس جمهور، قیمت‌ها تا حدودی ریزش داشته و درحال‌حاضر ثابت مانده است.

به گفته این واسطه گر ملکی، هم فروشنده‌ها و هم خریداران منتظر هستند تا پس از انتخابات تیرماه تصمیم‌گیری کنند.

بر اساس آمارها، قیمت‌گذاری مسکن مهر در پردیس بر اساس قرارگیری در طبقه، جهت، چشم‌انداز و نوع متریال و امکانات است و واحدهای خام در فاز ۵، از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان شروع شده و تا ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان واحدهای تمام امکانات را قیمت‌گذاری می‌کنند.

در فاز ۹ نیز، می‌توان با بودجه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان یک واحد تکمیل شده را خریداری کرد.

قیمت مسکن تکمیل شده در فاز ۸، از حدود ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون‌ تومان شروع می‌شود.

قیمت-آپارتمان-پردیس

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • رضا

    قیمتهای اعلام شده از سایت کاملا تخیلی است

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر