اختصاصی تیتر کوتاه ؛

مقامات سیاسی خارجی درباره سقوط بالگرد رئیس جمهور چه گفتند؟

مقامات سیاسی خارجی به حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور واکنش نشان داده و طی یک پیام در رسانه ها و یا فضای مجازی برای او آرزوی سلامتی کردند.

مقامات سیاسی خارجی درباره سقوط بالگرد رئیس جمهور چه گفتند؟

به گزارش تیتر کوتاه، در این گزارش واکنش مقامات سیاسی خارجی به حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور را مشاهده می کنید:

نگرانی «گوترش» از سانحه بالگرد رئیس‌جمهور

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد اعلام کرد آنتونیو گوترش دبیرکل این سازمان با نگرانی اخبار مربوط به سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران را دنبال می‌کند.

اعلام آمادگی اردن برای ارائه کمک به ایران

وزارت خارجه اردن: ما بر آمادگی خود برای ارائه حمایت و کمک‌های لازم به ایران در تلاش برای جستجوی بالگرد حامل رئیس جمهور ایران تاکید می کنیم.

اردن در این بیانیه عنوان کرد ما با نگرانی سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران را دنبال می کنیم و آماده ارائه هرگونه حمایت و کمک هستیم.

هند: در این ساعات سخت در کنار ایران هستیم

نخست‌وزیر هند: عمیقاً از گزارش‌های مربوط به سانحۀ بالگرد رئیس‌جمهور ایران متاسفم. ما در این ساعت سخت با مردم ایران اعلام همبستگی کرده و برای رئیس‌جمهور و هیئت همراه دعا می‌کنیم.

واکنش اردوغان به سانحه بالگرد رئیسی

رئیس‌جمهور ترکیه در واکنش به سانحه رخ داده برای بالگرد رئیسی گفت: از حادثه بالگرد ایران بسیار ناراحت هستم و هماهنگی کامل با مقامات ایرانی وجود دارد.

یمن: باتوجه به شرایط سختمان درکنار ایران ایستاده‌ایم

رئیس شورای عالی سیاسی یمن: با نگرانی شدید حادثه بالگرد رئیس جمهور ایران و تعدادی از مقامات ایرانی را دنبال می‌کنیم. رهبری و مردم یمن در شرایط سختی که دارند در کنار مردم ایران و رهبری آنها ایستاده‌اند. از خداوند می‌خواهیم که رئیس‌جمهور ایران و همراهانش را به سلامت بازگرداند.

آمادگی روسیه برای کمک به جستجوی بالگرد رئیسی

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت کشورش آماده ارائه کمک برای یافتن بالگرد حادثه دیده رئیس جمهور ایران است.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه: روسیه از نزدیک اطلاعات مربوط به سرنوشت مسافران بالگرد رئیس جمهور ایران را زیر نظر دارد، ما صمیمانه امیدواریم که مسافران زنده باشند و جان و سلامت آنها در خطر نباشد.

عربستان: با نگرانی زیاد سانحه بالگرد را دنبال می‌کنیم

وزارت خارجه عربستان اعلام کرد که این کشور با نگرانی شدید آنچه را که در رسانه‌ها در خصوص بالگرد حامل رئیس جمهور ایران و هیئت همراه منتشر شده است دنبال می کند.

ریاض در ادامه تاکید کرد «عربستان بر حمایت خود از جمهوری اسلامی ایران در این شرایط سخت و همچنین آمادگی برای ارائه هر گونه کمک مورد نیاز ایران، تاکید می‌کند.»

ابراز نگرانی حکیم درباره سانحه بالگرد رئیس‌جمهور

رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی نسبت به اخبار مربوط به وضعیت رئیس‌جمهور ایران و هیئت وزارتی و دولتی همراهش ابراز نگرانی و برای ایشان و همراهانشان صحت و سلامت آرزو کرد.

واکنش نخست‌وزیر پاکستان به سانحه بالگرد رئیس‌جمهور

نخست‌وزیر پاکستان با ابراز نگرانی از گزارش‌های اخیر مبنی بر سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران و همراهانش، گفت: فکر و دعای او با رئیس‌جمهور رئیسی و ملت ایران است.

واکنش ایتالیا به سانحه بالگرد رئیس‌جمهور

وزیرخارجه ایتالیا اعلام کرد به همراه نخست وزیر این کشور تحولات مربوط به سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران را دنبال می‌کند.

 

این خبر در حال تکمیل است....

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر