رنگ و لعاب انتخابات ریاست جمهوری بر دیوارنگاره میدان ولیعصر+ عکس

دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) رنگِ انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری را گرفت.

رنگ و لعاب انتخابات ریاست جمهوری بر دیوارنگاره میدان ولیعصر+ عکس

دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر (عج) صبح شنبه ۲۶ خردادماه رونمایی شد. پیام این دیوارنگاره که در آستانه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری رونمایی شده است سخنی از امام علی (ع) است؛ در متن این پیام آورده شده: «هرگز وعده‌ای نده که نسبت به انجام آن از خود مطمئن نیستی.»

در انتخابات ریاست جمهوری، تبلیغات نقش بسیار مهمی دارد. این نوع تبلیغات به نامزدها امکان برقراری ارتباط با جامعه را می‌دهد و همچنین این امکان را فراهم می‌سازد که نامزدها برنامه‌ها، اهداف و وعده‌های خود را به مردم معرفی کنند. اطلاعات تکمیلی، برنامه‌ها و سیاست‌های هر نامزد از طریق این نوع تبلیغات به آسانی قابل دسترسی است، که باعث می‌شود که نامزدهای ریاست جمهوری بهترین تصمیمات خود را براساس دیدگاه‌ها و ارزش‌های خود در طول دوره تبلیغات اعلام کنند.

در زمان انتخابات ریاست جمهوری، بخش‌های پرجنب و جوش هر شهر به عنوان ناحیه‌های پرتردد و حیاتی برای تبلیغات در نظر گرفته می‌شوند. در روزهای پیش از رأی‌گیری، دیوارها و خیابان‌های هر شهر از تبلیغات مختلف کاندیداهای ریاست جمهوری پر شده و نمای شهر با این نوع تبلیغات تغییر می‌کند. تهران به عنوان پایتخت، مرکز اصلی فعالیت‌های تبلیغاتی در این زمینه است و دیوارنگاره‌های اصلی در این شهر به عنوان یکی از نخستین مکان‌ها جهت نمایش پیام‌های مرتبط با رویدادهای مهم کشور شناخته می‌شوند. دیوارنگاره میدان ولیعصر یکی از اصلی‌ترین بخش‌ها برای نمایش تبلیغات و رویدادهای مهم کشور است.

منبع: ايسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر