قالیباف: گرانی و تورم را با مدیریت قوی حل می کنیم

قالیباف گفت: امروز همه از گرانی و تورم رنج می‌بریم و شرمنده‌ایم. ما حتما برای این در دولت چهاردهم که دولت خدمت و پیشرفت است چاره‌اندیشی کردیم برنامه و روش اجرا داریم و ضمانتنامه اجرایی کارنامه عملکرد بنده در طول سالیان گذشته است.

قالیباف: گرانی و تورم را با مدیریت قوی حل می کنیم

محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه برنامه تلویزیونی «با مردم» با بیان اینکه ایران مانند سروی بلندقامت، مستحکم در برابر دشمنان ایستاده است، اظهار داشت: ما هشت سال جنگ سخت را در یک نبرد نابرابرانه پشت سر گذاشتیم و ۳۵ سال دیگر را در جنگ نیابتی در فشارهای جنگ شناختی و در رأس آن در یک تحریم ظالمانه اقتصادی بودیم.

وی افزود: دشمنان ما به دنبال این بودند که بتوانند ملت ما را ناامید و گذشته خود پشیمان کنند. ایران عزیز ما و ملت ما همچنان سروی بلندقامت و مستحکم ایستاده و همه دشمنی‌ها و سختی‌ها و ناملایمات عبور کرده و اقتدار و بزرگی خود را در اوج نگه داشته است.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ایران با قدرت کسب کرده ایده مقاومت و عمل به وعده صادق و جغرافیای سیاسی منحصر به فرد منقطه‌ای و جهانی یک بازیگر اصلی در منطقه است.

وی افزود:  ایران سربلند از رویکرد حفظ بقا عبور کرده و به بلوغ رسیده است که می‌توانیم در گام دوم انقلاب اسلامی حرکت را به سمت پیشرفت اینگونه بگوییم از پایایی به سمت پویایی برسیم و هرگز اجازه نخواهیم داد که بدخواهان ایران ما را دور بزنند.

قالیباف با بیان اینکه امروز همه از گرانی و تورم رنج می‌برند، تصریح کرد: ما وعده دادیم که مجلس یازدهم برای یک خیزش اقتصادی آمده است یعنی قوانینی که در مسئولیت مجلس که قانون‌گذاری است باید تصویب کنیم. به وعده خود عمل کردیم و گزارش را خدمت مردم دادیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: قانون برنامه هفتم مهم است اما اگر اجرا نشود اعتبارش بیش از کاغذ چیز دیگری است. مدیریت قوی است که می‌تواند این کاغذ بی جان را جان بدهد.

وی تصریح کرد: ما امروز شاهد مشکلات هستیم که تکرار برای بنده سخت است چون آنقدر شما مردم عزیز این را شنیدید از حرف خسته‌اید ولی در این شرایط می‌خواهم به شما قول بدهم مثل گذشته و به عهد خودم وفا کنم که اینها را می‌گویم که با کمک شما حل کنیم.

قالیباف تاکید کرد: امروز همه از گرانی و تورم رنج می‌بریم و شرمنده‌ایم. ما حتما برای این در دولت چهاردهم که دولت خدمت و پیشرفت است چاره‌اندیشی کردیم برنامه و روش اجرا داریم و ضمانتنامه اجرایی کارنامه عملکرد بنده در طول سالیان گذشته است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اراده بر این است تا مسیر شهید رئیسی را  ادامه دهیم، تاکید کرد: امروز ریشه اصلی مفاسد در کشور ما ناکارآمدی است و رقم‌ها به گونه‌ای است که آدم قصه می‌خورد.

وی افزود: مجلس یازدهم و دولت شهید رئیسی  آمدند که ریل را عوض کنند و در این مسیر حرکت کردند و پیش رفتیم و شتاب گرفتیم.

قالیباف ادامه داد: برنامه هفتم با مشارکت هم تصویب کردیم ولی مشیت الهی اینگونه شد که این رفیق عزیز را از ما گرفت.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: ما امروز پیش روی خود دو راه داریم یا اینکه اجازه بدهیم چرخ بر همان پاشنه گذشته بچرخد یا اینکه این مسیر تحول را با قدرت ادامه دهیم.

وی بیان داشت: اراده بر این است که این مسیر را ادامه دهیم و اگر ضعفی در برخی کارها وجود دارد آنها را تبدیل به قوت کنیم و به سرعت برویم به سمت تحول برویم.

قالیباف افزود: ملت عزیز ایران در یک نقطه تاریخی قرار گرفتید و در یک لحظه مهم اساسی هستید برای یک تصمیم بزرگ. این انتخاب و تصمیم شماست برای تحول در اقتصاد برای آینده فرزندان‌مان در این سرزمین پهناور برای پیشرفت و عزت ملت ایران.

وی تاکید کرد: ما فرصت آزمون و خطا نداریم و باید مسیر پیشرفت را محکم دنبال کرده و به دنبال تحول در تمام عرصه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی باشیم؛ بدون شک تحول به مدیر قوی نیاز دارد و هیچ تحولی بدون یک مدیر قوی امکان پذیر نیست.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: آیا برای تحول مشکل ما برنامه و یا نبود امکانات است؟ ۶ برنامه گذشته کمتر از ۳۰ درصد اجرا شد پس مشکل، نبود مدیر قوی بود.

وی ادامه داد: امروز بعد از ۴۵ سال از انقلاب باید در انتخاب مان به افرادی نگاه کرده که کارنامه و عملکرد روشن و قدرت تصمیم گیری داشته و شجاع و آگاه و اهل خرد جمعی و مشاورره باشد و بتواند قبل از تصمیم گیری اعتقاد به تصمیم سازی داشته و به نخبگان و اندیشمندان جامعه فرصت دهد.

قالیباف با بیان اینکه همه به عملیات وعده صادق افتخار کردند، گفت: مدیر قوی می تواند همیشه کشور را عزیز و قوی نگه دارد؛ قوه مجریه محل کارآموزی و تمرین نیست و حق آزمون و خطا نداریم. باید با کمک نخبگان مشکلات را حل کرده و گره از زندگی مردم باز کنیم.

 نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: خودم را متعهد می دانم مثل مناصب قبلی، با قدرت و قوت حرکت کرده و اجازه ندهم نابسامانی ها تکرار شود.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان گفت: باور دارم مداخله دولت و تصمیمات خلق الساعه دولت در زندگی و امور مردم در عرصه های اقتصادی باعث فرار سرمایه و ناامنی در حرمت اقتصادی است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: در این انتخابات همه رقبا بدانیم که اساس رقابت رعایت اخلاق است؛ به دوستانم در جبهه انقلاب می گویم که باید در رقابت به وحدت برسیم تا به موفقیت دست پیدا کنیم. بعد از ۸ تیر همه ما با هم کار کرده و همگرایی برای رقم زدن تحول اساسی و بزرگ داشته باشیم چون به جز کار جمعی نمی توان به موفقیت رسید.

قالیباف بیان داشت: ما می توانیم گام دوم انقلاب را با تحول مدنظر مقام معظم رهبری رقم زده و مردم شاد باشند و سایر کشورها ما را به عنوان الگو و تحول انتخاب کنند؛ مطمئن هستم که می شود و می توانیم.

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    صدا و سیما ترکیه مانند یک قاضی به همه مشکلات مردم ترکیه و کشور ترکیه را پیگیری، بررسی و رسیدگی می کند ولی اما متأسفانه صدا و سیما و هم شبکه خبر کشور ما پیمانکار فوتبال، ورزش و... شده است چرا؟

  • ناشناس


    نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، روسه، دوحه، عمان و... سه کشور اروپایی جنایتکار در بیانیه ای ایران را متهم کردند.

    سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا جنایتکار از سال 1397 تاکنون درک نمی کند، نمی داند، نمی فهمد و توجه نمی کند که دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور آمریکا جنایتکار در سال 1397 به صورت غیر قانونی و هم بدون پرداخت هزینه از توافق هسته ای و برجام خارج شده است و هم منشور سازمان ملل را نقض کرده است پس آمریکا در مورد توافق هسته ای، برجام و... متهم است و نه مدعی

    تهدید علنی آمریکا علیه برنامه‌های هسته‌ای ایران/ آمریکا جنایتکار دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در مورد برنامه‌های هسته‌ای ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است. آمریکا جنایتکار در سال 1397 به صورت غیر قانونی از توافق هسته ای و برجام خارج شده است و آمریکا با خروج از توافق هسته ای و برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است و پس آمریکا جنایتکار در باره برنامه‌های هسته‌ای ایران متهم است و نه مدعی
    سیاست‌بازی اروپایی‌ها تمامی ندارد. نماینده اتحادیه اروپا در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی با صدور بیانیه‌ای ضدایرانی ادعا کرد، این اتحادیه همچنان به یک راه‌حل دیپلماتیک برای موضوع هسته‌ای ایران متعهد است. اتحادیه اروپا ابتدا باید جواب کارشکنی خود در اجرای تعهدات برجام را بدهد. این سیاست آنان که دست پیش بگیرند تا پس نیفتند برای ما نخ‌نما شده است.
    درپاسخ به متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا جنایتکار
    سوال بنده این است که پس چرا آمریکا جنایتکار در مورد سلاح هسته ای خودش تاکنون با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری نکرده است و هنوز هم همکاری نمی کند چرا؟
    سوال بنده این است که پس چرا غرب جنایتکار در مورد سلاح هسته ای خودش تاکنون با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری نکرده است و هنوز هم همکاری نمی کند چرا؟
    سوال بنده این است که پس چرا اسرائیل جنایتکار در مورد سلاح هسته ای خودش تاکنون با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری نکرده است و هنوز هم همکاری نمی کند چرا؟

    مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و... از سال 1392 تاکنون هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و از سال 1392 تاکنون هم نداشته است. بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه، عمان و... هم مشکلات مردم و کشور 100 برابر هم بیشتر شده است.
    تصویب قطعنامه ضد ایرانی اخیر در آژانس توسط دشمنان درجه یک ملت ایران و هم دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی، نتیجه برجام بی مورد و برجام بی ارزش بوده است.
    از سال 1357 تاکنون برای همه مردم ایران ثابت شده است که 3 کشور اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به سرکردگی آمریکا جنایتکار از گروهک تروریستی ضد انقلاب همه جانبه حمایت می کردند و هنوز هم حمایت می کنند پس مذاکره ایران با آمریکا و 3 کشور اروپایی 100 درصد فقط غلط و اشتباه بوده است و مقصر اصلی دولت حسن روحانی و برخی مسئولان و برخی نمایندگان مجلس بودن و هستند.

    از سال 1360 تاکنون برای همه مردم ایران ثابت شده است که 3 کشور اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به سرکردگی آمریکا جنایتکار از گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کردند و هنوز هم حمایت می کنند پس مذاکره ایران با آمریکا و 3 کشور اروپایی 100 درصد فقط غلط و اشتباه بوده است و مقصر اصلی دولت حسن روحانی و برخی مسئولان و برخی نمایندگان مجلس بودن و هستند.
    در جنگ تحمیلی 8 ساله برای همه مردم ایران ثابت شده است که 3 کشور اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به سرکردگی آمریکا جنایتکار از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور و هم از گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کردند پس مذاکره ایران با آمریکا و 3 کشور اروپایی 100 درصد فقط غلط و اشتباه بوده است و مقصر اصلی دولت حسن روحانی و برخی مسئولان و برخی نمایندگان مجلس بودن و هستند.
    تصویب قطعنامه آژانس بین المللی اتمی به مدیریت تروییکای اروپایی عضو برجام و باز هم دیگر نمی تواند بر اهانت ها و خیانت های آژانس، آمریکا و سه کشور اروپایی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه و عمان سرپوش بگذارد.

    غربی‌ها جنایتکار حقوق بشر را لااقل برای مردم خودشان رعایت کنند
    فرانسه جنایتکار و آمریکا جنایتکارو کشورهای غربی جنایتکار مدعی حقوق بشر که در بحرین و یمن روی جلادان تاریخ را سفید کرده اند، لااقل در خیابان های پاریس و نیویورک و برای مردم خودشان حقوق بشر را رعایت کنند.‏
    ما به غربی ها می گوییم که قرن ها ستم به مظلومان جهان گریبان شما را می گیرد و این ها نخستین نشانه های قیام ملت هاست و امروز یا باید تسلیم شوید یا این همه ظلم و جنایت را جبران کنید.
    در قطعنامه دیگر ولیعهد این کشور به عنوان صادرکننده دستور قتل خاشقجی معرفی شده است، اما این موضوع هم به خود آنها بازمی گردد.
    آمریکایی ها سال هاست که با حمایت از ظالمان در کشورهای اسلامی شریک دزدها و جنایتکاران بوده اند و هنگامی که درماندهاند، به این جنایات اعتراف می کنند، اما این اعترافات و قطعنامه ها نفاق آلود و دیرهنگام است.
    اروپا جنایتکار از سال 1357 تاکنون یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب بوده است.
    اروپا جنایتکار از سال 1360 تاکنون یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین بوده است.
    استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح‌های آمریکایی در حمله به مدرسه سازمان ملل، مدیرکل بی ادب آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به دنبال متهم کردن ایران است شرم آور و تاسف بار است.
    اقدام غیر انسانی اسرائیل جنایتکار علیه فلسطین و غزه شرم آور است
    ارتش رژیم صهیونیستی از ۸ ماه پیش حملات ویرانگر خود را علیه مردم بی‌دفاع غزه ادامه می‌دهد که تاکنون بر اثر آن بیش از ۳۶ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۸۳ هزار فلسطینی دیگر زخمی شده‌اند که طبق اعلام رسانه دولتی در نوار غزه، ۱۵ هزار و ۵۱۷ شهید، کودک هستند.
    ۳ کشور اروپایی جنایتکار برای توقف جنایت صهیونیست‌ها اقدام عملی کنند
    ایران متأسفانه هنوز هم به قطعنامه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پاسخ عملی نداده است چرا؟
    پاسخ ایران به قطعنامه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باید اخراج بازرسان آژانس باشد ایران فوری و سریع باید بازرسان آژانس را از کشور اخراج کند.
    نامه 3 کشور اروپایی جنایتکار به شورای امنیت درباره ایران |‌ به خاطر نتیجه مذاکره بی مورد و مذاکره بی ارزش از سال 1392 تاکنون بوده است.
    نامه 3 کشور اروپایی جنایتکار به شورای امنیت درباره ایران |‌ به خاطر نتیجه برجام بی مورد و برجام بی ارزش از سال 1394 تاکنون بوده است.
    حمله امریکا جنایتکار به یمن مصداق بارز اجرای قانون جنگل بود.
    حمله آمریکا جنایتکار به یمن، اجرای قانون جنگل بود.

    حمله انگلیس جنایتکار به یمن مصداق بارز اجرای قانون جنگل بود.
    حمله انگلیس جنایتکار به یمن، اجرای قانون جنگل بود.

    رژیم اسرائیل خودش رژیم مخرب و متجاوز است و سیاست‌هایی که در پیش گرفته همه مبنای نامشروع بودن هر چه بیشتر این رژیم متجاوز است.
    آمریکا عضو برجام نیست و نمی‌تواند اظهاراتی به دیگر اعضا منتسب کند
    ایالات متحده باید بداند که عضو برجام نیست و نمی‌تواند به اعضای دیگر برجام اظهاراتی را منتسب کند یا درخواست‌هایی داشته باشد و بهتر است اول برادری خود را ثابت کند.
    سوال اینجاست که پس چرا سفارت انگلیس در تهران تعطیل نمی‌شود.
    سوال اینجاست که پس چرا سفارت فرانسه در تهران تعطیل نمی‌شود.
    سوال اینجاست که پس چرا سفارت آلمان در تهران تعطیل نمی‌شود.
    آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
    سه کشور اروپایی جنایتکار هم دیگر هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

    و ما هم به همکاری با متحدان خود برای مبارزه علیه آمریکا و کشورهای اروپایی ادامه ‌می‌دهیم
    آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، عربستان سعودی و امارات در حمله تروریستی تهران، اهواز و سایر شهرهای ایران دست داشتند.
    از سال 1397 تاکنون بیش از 999 هزار بار در رسانه ها اعلام کردیم که آمریکا جنایتکار عضو برجام نیست و تاکنون هم نبوده است پس دیگر هیچ گونه حق صلاحیت دخالت و مداخله در برجام و... را ندارد.
    آمریکا جنایتکار در سال 1397 با خروج غیر قانونی از توافق هسته ای و برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
    آمریکا جنایتکار در مورد توافق هسته ای، برجام و... متهم است و نه مدعی
    رژیم صهیونیستی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1945 تاکنون برای قوانین بین‌المللی ارزشی قائل نیست

    این ادعا که تروئیکای اروپایی به طور مداوم به تعهدات خود در برجام پایبند بوده، نادرست است. برعکس، سه کشور اروپایی مکررا به تعهدات خود طبق بند ۲۰ ضمیمه V برجام عمل نکرده‌اند. این عدم انطباق قابل توجه هنوز ادامه دارد.

    این درحالی است که بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون بار‌ها از تاسیسات هسته‌ای ایران بازدید کرده و هرگز مدرکی که نشان دهد برنامه صلح آمیز انرژی هسته‌ای کشور به سمت مقاصد نظامی انحراف داشته باشد، پیدا نکرده‌اند. ایران نیز به همکاری خود با آژانس در چارچوب موافقتنامه جامع پادمان ادامه داده و تاکید دارد که مسائل باقی‌مانده با رویکرد حرفه‌ای و بدون جانبداری آژانس قابل حل است.
    و این در حالی است که شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون از تسلیحات هسته ای آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل دفاع و حمایت و استقبال کرده است چرا؟
    و این در حالی است که سه کشور انگلیس و فرانسه و آلمان هم به همراه آمریکا توافق هسته ای و برجام را نقض کردند

    تصویب یک قطعنامه علیه ایران در نشست شورای حکام آژانس اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت به ایران بوده است.
    اگر فعالیت‌های هسته‌ای ایران کاملا قانونی و تحت نظارت آژانس اتمی است. پس تصویب قطعنامه ضد‌ایرانی در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی توسط خیانتکاران و جنایتکاران 100 درصد غیر قانونی بوده است. و هم سه کشور اروپایی مانند انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار و آلمان جنایتکار و به همراه آمریکا جنایتکار و مزدورانشان متهم اصلی در مذاکره، تواهسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه، عمان و... بودن و هستند.
    فعالیت‌های هسته‌ای ایران کاملا قانونی و تحت نظارت آژانس اتمی است سوال اینجاست پس شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی غلط می کند قطعنامه‌های ضدایرانی صدور می کند
    و این در حالی است که متأسفانه نسل‌کشی ملت فلسطین همان به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت جامعه جهانی بوده است
    روحانی: مسائل اصلی با آمریکا در مذاکرات وین حل و فصل شده است/ و 100 درصد فقط دروغ بوده است و این در حالی است که مسائل اصلی ایران با آمریکا و هم کشورهای اروپایی از سال 1392 تاکنون در مذاکره حل وفصل نشده است.
    رییس‌جمهور روحانی: نمی‌گذاریم امریکا بدون پرداخت هزینه برجام را ترک کند
    و این درحالی است که آمریکا در سال 1397 بدون پرداخت هزینه برجام و هم به صورت غیر قانونی برجام خارج شده است.
    آمریکا با خروج از برجام منشور سازمان ملل را هم نقض کرده است.
    تهدید علنی آمریکا علیه برنامه‌های هسته‌ای ایران، دخالت و مداخله در امور داخلی ایران است و هم به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
    آمریکا عضو برجام نیست و نمی‌تواند اظهاراتی به دیگر اعضا منتسب کند
    ایالات متحده باید بداند که عضو برجام نیست و نمی‌تواند به اعضای دیگر برجام اظهاراتی را منتسب کند یا درخواست‌هایی داشته باشد و بهتر است اول برادری خود را ثابت کند.

    آمریکا عضو برجام نیست
    ایالات متحده باید بداند که عضو برجام نیست و نمی‌تواند به اعضای دیگر برجام اظهاراتی را منتسب کند یا درخواست‌هایی داشته باشد و بهتر است اول برادری خود را ثابت کند.
    بیانیه ضدایرانی گروه ۷؛ تکرار ادعاهای هسته ای علیه ایران همان نتیجه مذاکر بی مورد و مذاکره بی ارزش در این مدت 12 سال است و هم دخالت و مداخله در امور داخلی ایران بوده است.
    به خاطر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی وغیر انسانی رژیم کودک کش صهیونیستی و با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار شهدای غزه به ۳۷ هزار و ۲۶۶ نفر رسید شرم آور و تاسف بار است.
    و این در حالی است که گروه ۷ خودش عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه بوده است.
    کشتار، قتل عام و نسل کشی بیش از 15 هزار کودک بی گناه در مدت 8 ماه در نوارغزه به دست اشغالگرانو در سایه سکوت بی شرمانه مدعیان دروغین حقوق بشر شرم آور و تاسف بار است
    فرانسه جنایتکار از سال 1360 تاکنون نماینده گروهک تروریستی منافقین در اروپا بوده است.
    فرانسه جنایتکار یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین بوده است.
    پاریس از سال 1360 تاکنون مقر اصلی گروهک تروریستی منافقین مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی ومزدورانشان بوده است.
    و این در حالی است که آمریکا، کشورهای اروپایی و ناتو از اسفند ماه سال 1400 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای و... اوکراین را تامین می کنند چرا؟

    آمریکا جنایتکار خودش سلاح اتمی در اختیار دارد پس دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در باره برنامه هسته‌ای ایران را ندارد. اروپا جنایتکار خودش سلاح اتمی در اختیار دارد پس دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در باره برنامه هسته‌ای ایران را ندارد.
    رژیم صهیونیستی جنایتکار خودش سلاح اتمی در اختیار دارد پس دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در باره برنامه هسته‌ای ایران را ندارد.
    آمریکا جنایتکار با غنی سازی ایران مشکل دارد، اما آمریکا جنایتکار به همراه کشورهای اروپایی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای در اختیار ائتلاف متجاوز سعودی داده است چرا؟
    اقدام خصمانه سه کشور اروپایی (فرانسه، آلمان و انگلیس) در صدور قطعنامه شورای حکام علیه جمهوری اسلامی ایران دخالت و مداخله در امور داخلی است و هم به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است. و این در حالی است که سه کشور اروپایی (فرانسه، آلمان و انگلیس) از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند.
    آمریکا جنایتکار در سال 1397 از برجام خارج شده است پس لطفاً خفه شود و حق اظهار نظر ندارد. Please shut up ???
    بیانیه ضدایرانی گروه ۷ ؛ تکرار ادعاهای هسته ای علیه ایران همان به خاطر نتیجه مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری دولتمردان و مسئولان با خیانتکاران و جنایتکاران در مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، روسیه، دوحه، عمان و... بوده است
    آمریکا و متحدانش عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه بودن و هستند.
    حق با روسیه بوده است چون به خاطر آمریکا، اروپا و ناتو در امور داخلی روسیه دخالت و مداخله می کنند.


    نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، روسه، دوحه، عمان و... سه کشور اروپایی جنایتکار در بیانیه ای ایران را متهم کردند.
    گزینه مردم ایران این است که دولت ایران نباید با آژانس و سه کشور انگلیس، آلمان و فرانسه همکاری کند..
    دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار به درخواست اسرائیل و هم دریافت رشوه از عربستان سعودی، امارات و بحرین در سال 1397 به صورت غیر قانونی از برجام خارج شده است پس لطفاً خفه شود و حق اظهار نظر ندارد.
    سه کشور انگلیس، آلمان و فرانسه درباره برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز ایران، متهم هستند و نه مدعی
    سیاست‌بازی اروپایی‌ها تمامی ندارد. نماینده اتحادیه اروپا در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی با صدور بیانیه‌ای ضدایرانی ادعا کرد، این اتحادیه همچنان به یک راه‌حل دیپلماتیک برای موضوع هسته‌ای ایران متعهد است. اتحادیه اروپا ابتدا باید جواب کارشکنی خود در اجرای تعهدات برجام را بدهد. این سیاست آنان که دست پیش بگیرند تا پس نیفتند برای ما نخ‌نما شده است.

    ایران به آژانس درباره توسعه غنی سازی خود اطلاع رسانی کرده است و باز هم غلط و اشتباه است ایران دیگر نباید با آژانس همکاری کند.
    به خاطر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی وغیر انسانی رژیم کودک کش صهیونیستی و با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار شهدای غزه به ۳۷ هزار و ۲۶۶ نفر رسید شرم آور و تاسف بار است.
    اقدام خصمانه سه کشور اروپایی (فرانسه، آلمان و انگلیس) در صدور قطعنامه شورای حکام علیه جمهوری اسلامی ایران دخالت و مداخله در امور داخلی است و هم به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است. و این در حالی است که سه کشور اروپایی (فرانسه، آلمان و انگلیس) از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند.

    و این در حالی است که کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1394 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند چرا؟

    آمریکا جنایتکار در سال 1397 از برجام خارج شده است پس لطفاً خفه شود و حق اظهار نظر ندارد. 😎😎😎

    بیانیه ضدایرانی گروه ۷ ؛ تکرار ادعاهای هسته ای علیه ایران همان به خاطر نتیجه مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری دولتمردان و مسئولان با خیانتکاران و جنایتکاران در مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، روسیه، دوحه، عمان و... بوده است.
    تکرار ادعاهای بی‌اساس گروه ۷ علیه ایران همان نتیجه مذاکره بی مورد و مذاکره بی ارزش از سال 1392 تاکنون بوده است.

    آمریکا و متحدانش عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه بودن و هستند. حق با روسیه بوده است چون به خاطر آمریکا، اروپا و ناتو در امور داخلی روسیه دخالت و مداخله می کنند.

    دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار به درخواست اسرائیل و هم دریافت رشوه از عربستان سعودی، امارات وبحرین در سال 1397 به صورت غیر قانونی از برجام خارج شده است پس لطفاً خفه شود و حق اظهار نظر ندارد..


سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها