صدای رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان درآمد + فیلم

علی عبدالعلی زاده، رییس ستاد مسعود پزشکیان از شکایت معاونت حقوقی این ستاد خبر داد.

موج واکنش ها در راستای میزگرد مسعود پزشکیان و دلخوری مشاور فرهنگی وی، محمد فاضلی همچنان ادامه دارد. تاکنون گروه های مختلفی به مخالفت و حمایت از این استاد دانشگاه و همینطور مسعود پزشکیان مواردی را مطرح کرده اند.

رئیس ستاد مسعود پزشکیان می‌گوید رفتار مجری و کارشناسان در طول برنامه «میزگرد فرهنگی» غیرحرفه‌ای و تنش‌زا بوده است و این موضوع مورد پیگرد حقوقی قرار خواهد گرفت.

منبع: هم میهن
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • دکتر حسینعلی ترکمانی

    سلام
    برداشت قرانی دکتر ظریف، با منطق قران، مغایرتی نداشت.
    -----------------🌹

    حسینعلی ترکمانی:
    بعد از نطق چند دقیقه ای دکتر ظریف در میزگرد سیاسی تبلیغات ریاست جمهوری، یکی از دوستانم با ارسال کلیپی از آقای قاسمیان که اتهام تحریف قران را به ظریف زده، از من نظر خواهی کرد، در پاسخ این دوست گفتم:
    اولا آقای دکتر ظریف نه تحریف لفظی نمود نه تحریف معنایی، فقط یکجا سهوا عبارت "فهم لا یومنون" را ثم لا یومنون خواند که سهو لسانی بود.
    ثانیا اقای دکتر ظریف فضای بحث قدرت و شدت را که در ایات ۵۷ و ۵۸ سوره انفال آمده، نادیده نگرفت اگرچه به متن این دو آیه نپرداخت اما فشار و ثقل معناشناختی آیه را که تصریح به قدرت نظامی است هنگام یادکرد از ایه ۶۰ مورد اشاره قرار داد
    ثالثا به نظرم منظور اصلی ظریف در این نطق کوتاه، تقویت موضع جمهوری اسلامی در رویکردِ سِلم و تفاهم و مذاکره و التزام به تعهدات دینی و بین المللی با دشمنانی است که دست از خدعه و نیرنگ برداشته پای مذاکره و صلح را پیش نهاده اند
    و بر آیه ۶۱ تاکید نمود به عنوان یک رویکرد در تقویت روابط بین المللی و توازن قدرت.
    رابعا، بر ایه ۶۲ تاکید نمود و نتیجه گرفت چنانچه دشمنان بر ما خدعه کرده و تفاهمات و موافقت نامه ها را نقض کنند
    ما مسلمانان به پشتیبانی:
    نصرت الهی و اعتقادات و ایمان درست و حمایت جامعه مومنین از حاکمیت، برگ برنده داریم و به خدا توکل می کنیم.
    خامساً، کل صحبتهای دکتر ظریف هشت دقیقه به طول انجامید، آن هم بعد از سه سال و اندی که در ممنوعیت تصویری و رسانه ای بود، در این هشت دقیقه به بهترین شکل، ایده ی خود را با ابتناء بر آیات قران اثبات نمود.
    سادساً، اینکه یک وزیر خارجه با حداقل ۸ سال خدمت رسمی در دولت، و با توجه به اقضائات شغلی و محصور بودن در ادبیات خاص سیاسی در روابط بین الملل، عقیده و رویکرد گفتمانی خود را تا این حد به آیات قران گره بزند، شاهکار است آخوند ها و معممین عزیز که تمام عمر خود را با کتاب و‌مسجد و فقه و اصول و اخلاق سَر کرده اند، غلط و سهوشان کمتر از دکتر ظریف نیست.
    سابعاً، گفته های این شیخ معمم، معرضانه است و پیاز داغ نقد و مخالفت را زیاد کرده و با بداخلاقی و طرح سخنان و آرزوهای هیجانی، یک‌مومن و خدوم‌ملت را مورد بدگویی و اتهام و نفرین قرار داد، و متاسفانه تصور مثبتی که به سبب مشاهده پیوسته برنامه محفل قران، از او در ذهنم نشسته بود با این اظهار نظر به دور از عدالت و منطقی که راجع به ظریف نمود، از ذهنم دور شد.
    او نیز نتیجه اینگونه گفتار و اتهام را خواهد دید.
    در آخر، از مقایسه‌گفتاری ظریف و قاسمیان این‌ مطلب دریافت شد که در جریان این نقد و گفتگو ،ظریف، اخلاقمدار تر از قاسمیان ظاهر شد.
    والله اعلم🌹

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها