زاکانی: هر نفر ۲۰ میلیون یارانه نقدی خواهد گرفت

علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه برای توزیع عادلانه ثروت به صحنه آمده‌ام، گفت: یارانه طلایی پرداخت می‌کنم به این نحو که به قیمت امروز ۲۰ میلیون تومان در سال به هر نفر یارانه می‌رسد.

زاکانی: هر نفر ۲۰ میلیون یارانه نقدی خواهد گرفت

علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز سه شنبه - پنجم تیرماه - با حضور در پنجمین و آخرین مناظره انتخاباتی با عنوان کارآمدسازی دولت در دو بخش پرونده های روی میز و انتظارات مردم از دولت چهاردهم، در مقابل پنج رقیب دیگر انتخاباتی، برنامه‌ها و دیدگاه‌های اجرایی خود را تشریح می‌کند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بخش اول این مناظره ضمن تبریک عید سعید غدیرخم گفت: مردم عزیز میثاق من با شما قانون اساسی است بسته‌های اقتصادی که مطرح کردم همه، حق شما است و در قانون اساسی به آن اصرار ورزیده شده اما متاسفانه تا امروز بر زمین مانده است.

زاکانی اظهار داشت:‌ دولت خدمت آماده است که خدمات خود را در قالب اجرایی کردن قانون اساسی در ابعاد مختلف ارائه کند. مردم ولی‌ نعمت ما هستند.

وی خطاب به فرهنگیان، بازنشستگان، کارگران، کارفرمایان، صنعتگران، کشاورزان، دامداران، کارمندان، سربازان، افسران و عزیزان نیروی نظامی و انتظامی، سربازان حفظ امنیت کشور، پزشکان، پرستاران، اساتید، فضلا، دانش آموزان، دانشجویان، طلاب، پسران و دختران گفت: همه شما مردم عزیز در روستاها و شهرها ولی نعمت ما هستید.

این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: من برای عدالت و توزیع عادلانه امکانات کشور و خلق ثروت همراه با مشارکت مردم در این خلق و دریافت این ثروت به صحنه آمده‌ام.

زاکانی معلولان، سالمندان از کار افتاده‌ و از یاد رفته‌ را خطاب قرار داد و اظهار کرد، من نماینده شما برای اعطای حق طبیعی خودتان به خودتان هستم. لذا برنامه‌ای را در دو سرفصل ارائه کردم یکی برای آبادانی و پیشرفت کشور و یکی هم ناظر به رفع نیاز مردم و مردم سالاری دینی.

وی یادآورشد: نخستین گامی را که بنده خواهم داشت پرداخت یارانه طلایی است یارانه انرژی را بین کل مردم عزیز ایران تقسیم می‌کنم به هر نفر به قیمت امروز ۲۰ میلیون تومان در سال یارانه خواهد رسید و قیمت بنزین از ۳ هزار تومان به همان ۱۵۰۰ تومان برخواهد گشت.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: در قالب این سرفصل وقتی که مردم نیاز خودشان را در حوزه برق، گاز و بنزین تامین کردند - که قیمت‌ها تغییر نمی‌کند به جز بنزین که ارزان‌تر خواهد شد - مردم به میزان اعتبار آن، طلا دریافت خواهند کرد و این اعتبار طلا را در هر زمانی به قیمتی آن روز دریافت خواهند کرد.

زاکانی تاکید کرد:‌ بساط قاچاق، ناترازی انرژی و آسیب زدن به محیط زیست برچیده خواهد شد علاوه بر اینکه عموم مردم ثروتمند خواهند شد و ۹۵ مردم در این طرح سود می برند به جز کسانی که بیشتر مصرف می‌کنند و کسانی که بیشتر مصرف کرده‌اند باید از سایرین بخرند و دریافت خودشان را داشته باشند.

این مناظره به صورت زنده از شبکه‌های یک پخش می شود و شبکه‌های رادیویی انتخاب و ایران نیز هم‌زمان این مناظره‌ها را پخش می‌کنند مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری از شبکه سلامت سیما نیز برای ناشنوایان روی آنتن می‌رود.

همچنین لینک پخش زنده مناظره های نامزدهای ریاست جمهوری از طریق ساترا در اختیار سکوهای شبکه نمایش خانگی و خبرگزاری‌ها قرار داده می‌شود تا مخاطبان بتوانند نسبت به پخش زنده مناظره‌های تلویزیونی از طریق قاب اختصاصی (آی فریم) اقدام کنند.

مدت زمان این مناظره ۳ ساعت و ۳۰ دقیقه خواهد بود و مهدی خسروی گوینده خبر اجرای برنامه را به عهده دارد.

پیش از این نخستین مناظره تلویزیونی نامزدهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری روز دوشنبه ۲۸ خرداد ماه، دومین مناظره پنجشنبه ۳۱ خردادماه، سومین مناظره جمعه اول تیرماه و چهارمین مناظره دوشنبه چهارم تیرماه برگزار شده بود و این آخرین مناظره تا پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است.

سه مناظره اول از ساعت ۲۰ تا ۲۴ روی آنتن سیما رفت و مناظره شب گذشته نیز به دلیل همزمانی با شب عید سعید غدیرخم ساعت ۲۰ تا ۲۳ پخش شد.

سعید جلیلی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محمد باقر قالیباف، علیرضا زاکانی، مصطفی پورمحمدی و مسعود پزشکیان، ۶ نامزد تایید صلاحیت شده در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری هستند.

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • رضا

    خالی بند...

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها