شهادت نیروهای سپاه و بسیج در حادثه تروریستی زاهدان

روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق کشور اعلام کرد: در حادثه تروریستی روز گذشته زاهدان ۳ نفر به شهادت ر‌سیدند و ۳۲ تن مجروح شدند.

شهادت نیروهای سپاه و بسیج در حادثه تروریستی زاهدان

روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق کشور با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: در حادثه تروریستی روز گذشته زاهدان، سرهنگ پاسدار سیدحمیدرضا هاشمی، پاسدار شهید محمدامین آذشکر و بسیجی شهید محمد امین عارفی به شهادت رسیده اند.

براساس این گزارش، در این حادثه همچنین ۳۲ نفر مجروح شده اند.

سردار سید حمیدرضا هاشمی، معاون اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در دوران خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمات ارزشمند و نقش آفرینی های فداکارانه ایی در دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ و تامین امنیت استان و خدمت به مردم منطقه ایفا کرده است و گروهک های ضد انقلاب و تروریستی از وی ضربات مهلکی متحمل شده بودند.

سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اعلام می دارد، پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیرو های مقتدر و مصمم اطلاعاتی، امنیتی و انتطامی با قاطعیت به تفرقه افکنی ها و جنایات مزدوران پاسخ خواهد داد.

اشرار مسلح از ظهر روز گذشته در زاهدان با حمله به ۳ کلانتری و ایجاد رعب و وحشت برای مردم، اقدام به تیراندازی به سمت کلانتری ۱۶ زاهدان کردند.

براساس این گزارش، در برخی مناطق شهر نیز این آشوبگران چند لاستیک و سطل زباله را آتش زدند و یک نانوایی در منطقه ای دیگر مورد هجوم اشرار مسلح قرار گرفت.

در ادامه اقدامات آشوبگرانه تروریست ها در شهر زاهدان، آن ها یک ماشین آتش نشانی، یک پایگاه اورژانس و برخی اماکن دیگر را به آتش کشید ند که تلاش آن ها برای ادامه اغتشاشات با حضور نیرو های امنیتی ناکام ماند و هم اکنون وضعیت شهر پایدار است.

مریم  محمدی
مریم محمدی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها