قیمت خودرو بهمن موتور افزایش یافت / ریسپکت پرایم چند شد؟

بهمن‌موتور در روزهای پایانی فروردین ۱۴۰۳، قیمت ریسپکت پرایم تیپ ۲ را به‌صورت رسمی بیش از ۲۰ میلیون تومان افزایش داد.

قیمت خودرو بهمن موتور افزایش یافت / ریسپکت پرایم چند شد؟

ریسپکت بهمن موتور، محصول چینی KAIYI بوده و با نام ژاندو در بازار آسیای شرقی شناخته می‌شود. این خودرو از پلتفرم آریزو ۷ الهام گرفته اما تغییرات ظاهری آن به اندازه‌ای گسترده است که با محصولات چری قابل مقایسه نیست. طراحی زیبا، صندلی‌های اسپرت، کابین جادار و کیفیت ساخت مناسب ویژگی‌های مثبت سدان ریسپکت هستند. در نسخه جدید، صفحه کیلومتر دیجیتال و اهرم تعویض دنده جدیدی اضافه شده است که فضای کابین را مدرن‌تر می‌کند و استهلاک مجموعه پیشرانه را کاهش می‌دهد.

بهمن‌موتور در روزهای پایانی فروردین‌ماه ۱۴۰۳، قیمت ریسپکت پرایم تیپ ۲ را به‌صورت رسمی افزایش داد. این خودرو یکی از سدان‌های مونتاژی و محبوب بازار خودرو ایران به شمار می‌آید که به‌واسطه قیمت مقرون‌به‌صرفه در مقابل رقبایش، همواره توجهات را به خود جلب کرده است. برای خرید ریسپکت پرایم تیپ ۲ باید بیش از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه کنید.

میزان افزایش قیمت ریسپکت پرایم تیپ ۲ در فروردین ۱۴۰۳:
خودرو قیمت قبل قیمت جدید میزان افزایش
ریسپکت پرایم تیپ ۲ ۱.۰۸۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان ۱.۱۰۶.۱۱۲.۰۰۰ تومان ۲۲,۱۱۲,۰۰۰ تومان

همان‌طور که در جدول بالا مشاهده می‌کنید، قیمت ریسپکت پرایم در کارخانه بیش از ۲۲ میلیون تومان افزایش را تجربه کرده است. انتظار داریم با این سطح از افزایش، جهش چندبرابری قیمت خودرو در بازار آزاد را شاهد باشیم. درحال‌حاضر قیمت ریسپکت پرایم در بازار آزاد، ۱.۵ میلیارد تومان است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر