بازار زیر ذره بین تیتر کوتاه؛

قیمت مکمل های ورزشی، کابوس ورزشکاران شد + جدول

در این گزارش قیمت برخی از مکمل های ورزشی موجود در بازار را مشاهده می کنید. با توجه به افزایش آمار مراجعه افراد به باشگاه های ورزشی، بازار این مکمل ها اخیرا رونق فراوانی پیدا کرده است.

قیمت مکمل های ورزشی، کابوس ورزشکاران شد + جدول

استفاده از مکمل‌های ورزشی به عنوان تکمیل‌کننده‌ای برای تغذیه و ورزش مورد استفاده قرار می‌گیرد. مکمل‌های ورزشی شامل ویتامین‌ها، مواد مغذی، پروتئین‌ها، کربوهیدرات‌ها و مواد معدنی است که به کمک ورزشکاران می‌آیند تا عملکرد بدنی خود را بهتر کنند، بازسازی عضلات را تسریع دهند و انرژی لازم برای تمرینات بدنسازی و ورزشی فراهم کنند.

اخیراً در بازار مکمل‌های ورزشی افزایش قیمت قابل توجهی را شاهد بوده‌ایم. عوامل مختلفی می‌توانند منجر به افزایش قیمت این محصولات شوند، از جمله افزایش هزینه‌های تولید و حمل‌ونقل، تغییرات در قیمت مواد اولیه، تغییرات ارزش ارزی، و حتی تقاضا بالا برای مکمل‌های ورزشی. این افزایش قیمت ممکن است بر بودجه ورزشکاران و مصرف‌کنندگان تأثیر منفی بگذارد و آنها را مجبور به انتخاب گزینه‌های دیگر یا کاهش مصرف مکمل‌ها کند.

در ادامه لیستی از قیمت انواع مکمل‌های ورزشی را مشاهده می‌کنید:

قیمت انواع مکمل های ورزشی
مشخصات قیمت(تومان)
پودر سوپر کراتین کارن (۳۰۰ گرم) ۷۳۷.۰۰۰
پودر ال گلوتامین اپوویتال (۳۰۰ گرم) ۶۸۰.۰۰۰
پروتئین وی شکلاتی اپوویتال (۱۰۰۰ گرم) ۱.۰۳۵.۰۰۰
پودر گینر با طعم شکلات بیکویت دوبیس (۳ کیلو) ۱.۴۶۰.۰۰۰
پودر کراتین مونوهیدرات کیو ان تی (۳۰۰ گرم) ۹۲۴.۰۰۰
پودر نوتری مس نوتریمد ( ۷ کیلو) ۲.۰۵۸.۰۰۰
پودر وی بیسکویت کاله (۶۵۰ گرم) ۸۴۵.۰۰۰
پودر کربو با طعم آناناس ژن استار ( ۳ کیلو) ۴۸۶.۰۰۰

قیمت این مکمل های ورزشی بر اساس نرخ های اعلام شده در سایت های فروش اینترنتی است و ممکن است در فروشگاه ها، شاهد قیمت های متفاوتی از این محصولات باشیم.

مهدی محمدی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر