حضور پررنگ تولیدکنندگان توانمند داخلی در نمایشگاه ورزش تهران + تهران

در این دوره از برگزاری نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی ۸۵ شرکت داخلی در مساحتی بالغ بر ۱۲هزار متر مربع آخرین دستاوردها و خدمات خود در این زمینه صنعت ورزش را به نمایش گذاشته اند.

بیست و سومین نمایشگاه بین‌ المللی ورزش و تجهیزات ورزشی از ۸ تا ۱۱ خرداد، از ساعت ۸ الی ۱۵ و در سالن‌های ۷- ۸ و ۹ -۱۰- ۱۱ میزبان علاقه مندان و متخصصان این حوزه است.

در این دوره از برگزاری این نمایشگاه ۸۵شرکت داخلی و خارجی در مساحتی بالغ بر ۱۲هزار متر مربع آخرین دستاوردها و خدمات خود در زمینه تولید و ارائه تجهیزات و خدمات ورزشی در زمینه‌های انواع کالاهای ورزشی، تجهیزات ورزشی مانند توپ‌ ها، راکت، کفش‌‌های ورزشی، لباس‌‌های ورزشی، وسایل حمل‌ و نقل مانند دوچرخه، اسکیت‌ بورد، و همچنین مکمل‌ های ورزشی و تجهیزات مربوط به تناسب اندام مثل تردمیل و دستگاه‌‌های ورزشی دیگر را در معرض دید علاقه مندان، متخصصان و فعالان این حوزه قرار داده‌اند.

در این نمایشگاه، طیف گسترده ای از کالاها و خدمات در حوزه های مختلف ورزشی از جمله لوازم و تجهیزات مربوط به رشته های مختلف ورزشی مانند فوتبال، والیبال، بسکتبال، بدنسازی، شنا، تنیس، ژیمناستیک، یوگا و ...، انواع پوشاک و کفش ورزشی برای بانوان، آقایان و کودکان، مناسب برای رشته های مختلف ورزشی، تجهیزات مربوط به ساخت و تولید لوازم و تجهیزات ورزشی، کفپوش های ورزشی، مبلمان ورزشی و ...، خدمات مربوط به باشگاه های ورزشی، استخرها، مجتمع های ورزشی، تورهای ورزشی و ... به نمایش گذاشته شده است.

گفتنی است حضور در نمایشگاه و رویدادهای مرتبط برای عموم آزاد و علاقه مندان به ورزش و فعالان این حوزه بلامانع است. 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها