درخواست از قالیباف، زاکانی و قاضی‌زاده هاشمی برای انصراف به نفع جلیلی + سند

کارزاری با عنوان « درخواست از قالیباف، زاکانی و قاضی‌زاده هاشمی برای انصراف به نفع دکتر جلیلی» به راه افتاده است که تاکنون بیش از ۱۵ هزار رای برای آن جمع آوری شده است.

درخواست از قالیباف، زاکانی و قاضی‌زاده هاشمی برای انصراف به نفع جلیلی + سند

از زمان آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکنون شاهد کنش و واکنش های متفاوتی از کاندیداها و موافقان و مخالفان آنها بوده ایم. در پی برگزاری هر کدام از میزگردها و مناظره های انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، موجی از واکنش ها در رسانه ها و در میان مردم به راه می افتد.

هر کدام از نامزدها به نوعی برنامه ها و اهداف خود را برای آینده کشور و مردم بیان کرده و گاهی از تکنیک ارائه مدارک برای یادآوری اشتباهات و نقص های یکدیگر در گذشته استفاده می کنند.

در این میان برخی بر این باورند تا با جمع آوری امضا، تعداد نامزدهای انتخاباتی را کمتر کرده و رقابت بین نامزدهای باقی مانده را سخت تر کنند. مشاهدات حاکی از این است که در حال حاضر کارزاری به حمایت از سعید جلیلی به راه افتاده است. این جریان به حمایت از گروهی با عنوان جمعی از نیروهای انقلاب در نظر دارد تا در پلتفرم مستقل کارزار که بستری برای درخواست های جمعی است، به جمع آوری رای برای انصراف قالیباف، زاکانی و قاضی زاده هاشمی به نفع سعید جلیلی بپردازند. قابل توجه است که تاکنون بیش از ۱۵ هزار رای جمع آوری شده است.

کارزار-انتخابات

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • سیدمصیب تقوی فر

    تاکنون مناظره‌ کنندها.برنامهای اقناع کننده ارائه ندادند نبردهای انقلابی به نفع جلیلی انصراف دهنند انتظار ما آقای پورمحمدی اینست. بابرنامه تر ومحکمتر میدان داری کند نه به قالیباف ونه به.پزشکیان پای صندوق رای حماسه می آفرینیم

  • یک معلم از بخت برگشته

    شما که همه از یه آبشخور میخورین فعلا به نفع یه نفر کنار برین بعدا که بر تخت قدرت نشستین صندلی ها و منافع رو بین خودتون تقسیم کنین

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها