الکامپ ۲۰۲۴ از سرعت باورنکردنی اینترنت تا هوش مصنوعی

محمد ثاقبی از بخش های مختلف الکامپ گزارش می دهد.

بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ،  از ۹ تا ۱۲ تیر ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور گسترده شرکت های فعال در حوزه های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات و استقبال پرشور  مخاطبان برگزار شد.

بخش گیمینگ، شور و نشاط در الکامپ

یکی از بخش های جذاب این دوره از نمایشگاه الکامپ، بخش گیمینگ بود که با استقبال چشمگیر کودکان، نوجوانان و جوانان روبرو شد.  در این بخش،  جدیدترین بازی ها و کنسول های بازی به نمایش گذاشته شد و بازدیدکنندگان  می‌ توانستند تجربه‌ ای لذت‌ بخش از دنیای بازی ها داشته باشند.

رونمایی از دستاوردهای جدید ارائه دهندگان خدمات اینترنتی

شرکت های مخابراتی و ارائه دهندگان خدمات اینترنت در الکامپ ۱۴۰۳ حضور پررنگی داشتند و از این فرصت برای معرفی دستاوردها و خدمات جدید خود به مخاطبان استفاده کردند. در این راستا،  شاهد رونمایی از  خدمات نوین  این شرکت ها  مانند افزایش سرعت اینترنت و  بسته های تشویقی  جدید بودیم.

هوش مصنوعی؛ ستاره الکامپ

حضور پررنگ  شرکت های فعال در حوزه هوش مصنوعی در الکامپ امسال،  نشان دهنده توجه ویژه  صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات  به این حوزه راهبردی بود.  در این بخش،  جدیدترین  کاربردهای هوش مصنوعی در  زمینه های مختلف  به نمایش گذاشته شد و  کارشناسان  به ارائه  مشاوره و  اطلاعات  به  بازدیدکنندگان  پرداختند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر