بازار زیر ذره بین تیتر کوتاه؛

با ۷ میلیون در بالای شهر خانه اجاره کنید

جدیدترین قیمت رهن و اجاره مسکن در محله جنت آباد شمالی را در این گزارش مشاهده کنید.

با ۷ میلیون در بالای شهر خانه اجاره کنید

جنت آباد شمالی، محله‌ ای واقع در شمال غرب تهران، در سال‌ های اخیر به عنوان مقصدی ایده‌ آل برای سکونت، نظر خریداران مسکن را به خود جلب کرده است. رشد چشمگیر تقاضا برای آپارتمان در این منطقه، نویدبخش رونق بازار مسکن جنت آباد شمالی و فرصتی طلایی برای سرمایه‌ گذاری است.

 جنت آباد شمالی از نظر دسترسی به بزرگراه‌ ها و معابر اصلی شهر، بی‌ نظیر است. این امر تردد ساکنان را به سایر نقاط تهران به طور چشمگیری تسهیل می‌ کند.

 وجود مدارس، بیمارستان‌ ها، مراکز خرید مدرن، هایپر مارکت‌ ها، بوستان‌ ها و فضاهای سبز متعدد، سطح رفاه زندگی در جنت آباد شمالی را به طور قابل توجهی ارتقا داده است.

با وجود برخورداری از مزایای متعدد، قیمت خرید، رهن و اجاره مسکن در جنت آباد شمالی در مقایسه با سایر مناطق شمال غرب تهران، به طور نسبی پایین‌ تر است. این عامل، جنت آباد شمالی را به گزینه ایده‌ آلی برای خرید یا اجاره آپارتمان تبدیل کرده است.

 در سال‌ های اخیر، شاهد رشد ساخت و ساز آپارتمان‌ های مدرن و مجهز در جنت آباد شمالی بوده‌ایم. این آپارتمان‌ ها با متراژهای متنوع و قیمت‌ های مناسب، طیف وسیعی از سلایق و نیازها را پاسخگو هستند.

با توجه به  تقاضای  بالا برای مسکن در جنت آباد شمالی،  پیش‌ بینی می‌ شود که قیمت‌ ها در این منطقه در سال‌ های آینده نیز به رشد خود ادامه دهد.

در ادامه جدیدترین قیمت رهن و اجاره مسکن در محله جنت آباد شمالی را مطالعه خواهید کرد: 

جدیدترین قیمت رهن و اجاره مسکن در محله جنت آباد شمالی
متراژ سال ساخت مبلغ رهن  مبلغ اجاره 
۱۳۵ ۱۳۹۸ ۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
۷۵ ۱۳۸۶ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۸٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
۹۲ ۱۳۸۲ ۵۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۹٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
۸۴ ۱۳۹۶ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۱۶٬۸۰۰٬۰۰۰ تومان
۵۸ ۱۴۰۰ ۱۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۱۳٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
۸۰ ۱۳۸۲ ۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۷٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
۵۸ ۱۳۹۷ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۱۸٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر