اظهارات ظریف درباره روند تاریخی انتخاب وزرا در دولت چهاردهم + فیلم

رئیس شورای راهبری کابینه دولت چهاردهم گفت «ما یک بازوی مشورتی برای رئیس جمهور منتخب هستیم و انتخاب وزرا در نهایت با نظر ایشان است».

«محمدجواد ظریف» با حضور در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه خبر در تشریح فرایند انتخاب وزرا در دولت چهاردهم با اشاره به اینکه خوشحالم از اینکه جامعه مدنی و مردم در تشکیل هیأت دولت مشارکت داشته باشند، اظهار کرد: معمولا بعد از انتخاب رئیس‌جمهوری روندی طی می‌شد که چندان شفاف نبود اما الان یک روندی آغاز شده که تجربه‌ای جدید است و آزمون و خطا هم دارد. 

وی افزود: سعی کردیم از روش‌های مدیریتی استفاده کنیم و ما هم یک بازوی مشورتی برای رئیس جمهور منتخب هستیم و چند گزینه را پیشنهاد می‌کنیم اما انتخاب وزرا در نهایت با نظر ایشان است.

رئیس شورای راهبری دوره انتقال دولت چهاردهم، اظهار کرد: هنوز این شورای راهبری تمام نشده و یک روند است. ما پنج کارگروه درست کردیم که البته سلیقه‌ای بوده و می‌توان آن را به شکل دیگری هم پیش برد. یک کارگروه امنیتی و سیاسی است که شامل وزارت کشور، دفاع، اطلاعات، دادگستری و امور خارجه و سازمان انرژی اتمی است و مسئولیت آن به عهده من است.

ظریف یادآور شد: در حال حاضر در زمینه معاونت‌های رئیس‌جمهوری هم به جز معاونت زنان هنوز بحثی مطرح نشده است و در واقع معاونت‌های سازمانی در حال بررسی است نه معاونت‌های ستادی. تمرکز ما هم بر وزراست که قرار است به مجلس معرفی شوند.

منبع: ايسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر