وعده نامزد انتخابات ریاست جمهوری به مردم مرز نشین + فیلم

شهریار حیدری نماینده حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

شهریار حیدری، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی بعد از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: کشور ما در دنیا دارای جغرافیایی گسترده و مطرح است اگر کسی این جغرافیا را بفهمد استعدادهای که خدا به این سرمایه داده است را بشناسد قطعا می توانیم جز قدرت های برتر دنیا باشیم. با توجه به ظرفیت های ملت اگر کسی این را درک کند باید جز کشورهای قدرتمند باشیم که به این سمت حرکت می کنیم.

وی اظهار کرد: مشکلاتی در کشور است که نتیجه بی توجهی به ظرفیت ها و استعداد هاست.  با توجه به دوره های مدیریتی و نمایندگی مجلس که داشتم این سرزمین و محیط را به خوبی می شناسم. در صورت توفیق با استفاده از این ظرفیت ها جایگاه درخشان جمهوری اسلامی بیش از گذشته مشخص می شود.

 وی ادامه داد: اگر قدرت و ثروت ملی را افزایش دهیم در حوزه بین الملل هم قدرتمند خواهیم داشت. یک درصد جمعیت دنیا و هفت درصد منابع جهان در اختیار ماست. باید یا بهره مندی از این ظرفیت ها کشور را به سمت و‌سوی اصلاح ببریم.

حیدری تاکید کرد: بیش از هفت میلیون جمعیت مرز نشین داریم که اگر مشکلات این مناطق حل شود بر سایر بخش های کشور اثر گذار است.

وی خاطر نشان کرد: اگر در این عرصه حضور یافتم با شناخت دقیق از شرایط و ظرفیت هاست.امیدواریم کشور را در همه سطوح اقتصادی و سیاسی و فرهنگی ارتقا بدهیم. تمام برنامه های بنده براساس مردم محوری تدوین شده است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر