در گفت و گوی تیتر کوتاه با مدیرکل دفتر اروپا و آمریکا سازمان توسعه تجارت مطرح شد؛

نمایشگاه بین‌المللی هاوانا ۲۰۲۴؛ فرصتی استثنایی برای تجارت با کوبا

فیروزی گفت: نمایشگاه هاوانا ۲۰۲۴، یک فرصت طلایی برای شرکت‌ های ایرانی است تا با ورود به بازار رو به رشد کوبا و منطقه کارائیب، سهم خود را از این بازار بزرگ افزایش دهند.

چهلمین دوره نمایشگاه بین‌المللی هاوانا (FIHAV)، یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای تجاری منطقه کارائیب، از ۱۴ تا ۱۹ آبان ماه در هاوانا برگزار می‌شود. این نمایشگاه که هر ساله با حضور شرکت‌های مطرح از سراسر جهان همراه است، فرصتی بی‌نظیر برای ایجاد ارتباطات تجاری، معرفی محصولات و خدمات جدید، و ورود به بازارهای نوظهور منطقه کارائیب فراهم می‌کند.

حضور پررنگ ایران در هاوانا

ایران نیز با با همت شرکت میلاد نور با برپایی سالنی اختصاصی در این نمایشگاه، حضور فعالی خواهد داشت. شرکت‌های صنعتی و تولیدی مطرح کشورمان در این سالن، محصولات و توانمندی‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت. این حضور می‌تواند گامی مهم در جهت توسعه روابط تجاری و اقتصادی ایران با کوبا و سایر کشورهای منطقه باشد.

اهمیت نمایشگاه هاوانا

اهمیت این نمایشگاه به اندازه‌ای است که بیش از ۷۰۰ غرفه از ۶۰ کشور جهان در آن حضور خواهند داشت. همچنین، نشست هم‌اندیشی ویژه‌ای با حضور نمایندگان بخش خصوصی و دولتی ایران برای بررسی راهکارهای حضور مؤثر در این رویداد برگزار شده است.

در خلال برگزاری این نشست احمد فیروزی مدیرکل دفتر اروپا و آمریکا سازمان توسعه تجارت در گفتگو با خبرنگار ما بر اهمیت حضور در این نمایشگاه تاکید و برنامه های حمایتی برای حضور شرکت های ایرانی در این رویداد را تشریح کرد. 

وی در این خصوص گفت: نمایشگاه هاوانا ۲۰۲۴، یک فرصت طلایی برای شرکت‌ های ایرانی است تا با ورود به بازار رو به رشد کوبا و منطقه کارائیب، سهم خود را از این بازار بزرگ افزایش دهند. 

شما مخاطبان محترم می توانید مشروح صحبت های مدیرکل دفتر اروپا و آمریکا سازمان توسعه تجارت را در نمایه این خبر مشاهده کنید. 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر