حمایت ویژه معاونت علمی و فناوری از شرکت کنندگان در نمایشگاه هاوانا ۲۰۲۴

صحایی گفت: به منظور تسهیل حضور شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه بالاترین حد حمایت که در آیین نامه معاونت علمی و فناوری درج شده است را به کار گرفته ایم.

چهلمین دوره نمایشگاه بین‌ المللی هاوانا، یکی از مهم‌ ترین رویدادهای تجاری سال، از ۱۴ تا ۱۹ آبان ماه در پایتخت کوبا برگزار خواهد شد. با توجه به اهمیت این نمایشگاه، ایران نیز با حضور فعال در آن، به دنبال توسعه روابط تجاری و اقتصادی با کشورهای منطقه است. از همین رو با همت شرکت میلاد نور پاویون اختصاصی ایران در این نمایشگاه، برپا خواهد بود و شرکت‌ های صنعتی و تولیدی مطرح کشورمان در این سالن، محصولات و توانمندی‌ های خود را به نمایش خواهند گذاشت. این حضور می‌تواند گامی مهم در جهت توسعه روابط تجاری و اقتصادی ایران با کوبا و سایر کشورهای منطقه باشد.

حضور پررنگ شرکت‌ های ایرانی در این رویداد، نشان از عزم جدی کشورمان برای گسترش  تجاری در بازارهای بین‌ المللی دارد.

در همین راستا نشست هم‌ اندیشی ویژه‌ ای با حضور نمایندگان بخش خصوصی و دولتی ایران برای بررسی راهکارهای حضور مؤثر در این رویداد برگزار شد.

در حاشیه برگزاری این نشست خانم صحایی معاون سازمان همکاری های بین المللی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار ما عنوان کرد: توجه ویژه سران دو کشور ایران کوبا به ظرفیت های صنعتی و تجاری طرفین و حضور سازمان ها و اتاق های بازرگانی کشور ما برای حضور برترین شرکت های ایرانی در نمایشگاه هاوانا – کوبا نشان از اهمیت ویژه برگزاری این نمایشگاه دارد.

وی افزود: ما به منظور تسهیل حضور شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه بالاترین حد حمایت که در آیین نامه معاونت علمی و فناوری درج شده است را به کار گرفته ایم. در همین راستا ۳هزار دلار به صورت کمک بلاعوض به شرکت های علاقه مند به حضور در این رویداد پرداخت خواهد شد.

شما مخاطبان محترم می توانید مشروح صحبت های معاون سازمان همکاری های بین المللی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را در نمایه این خبر مشاهده کنید. 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر